וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה יונג הוצג בברצלונה, אתלטיקו תקפה: "סיכמו עם גריזמן מאחורי גבנו"

סוער בספרד: הרכש הנוצץ הלהיב את הקאמפ נואו, אבל על המאורע החגיגי העיבה הודעה חריגה של הקולצ'ונרוס. ברתומאו על ניימאר: "פ.ס.ז' לא רוצה למכור אותו"

עריכת וידאו: מתן חדד

ימים סוערים למדי עוברים על ברצלונה. פרנקי דה יונג אומנם הוצג הערב (שישי) כקבוצה לעיני אלפי אוהדים נלהבים בקאמפ נואו, אבל על החגיגה העיבו שני אירועים אחרים: קריאות התפטרות וקללות לעבר נשיא המועדון ז'וספ מריה ברתומאו, והודעה חריגה של אתלטיקו מדריד, בה תקפה את ההתנהלות של בארסה.

בהודעה רשמית מטעם אתלטיקו נכתב ש"ברצלונה הגיעה לסיכום עם גריזמן מאחורי גבנו, כבר בחודש מרץ". כמו כן, נכתב ש"ברצלונה וגריזמן פגעו בכבוד של אתלטיקו", ועל כן הקולצ'ונרוס הודיעו חגיגית לגריזמן ונציגיו שעליו להתייצב לפתיחת האימונים של הקבוצה.

כמו כן, הבהירה אתלטיקו שלא תגמיש את התנאים בכל הנוגע לשחרורו של גריזמן, ותדרוש מברצלונה לשלם את הסכום המלא הנקוב בסעיף השחרור שלו - 120 מיליון יורו.

באתלטיקו ציינו שהם "נגעלים" מההתנהלות של גריזמן ובעיקר של ברצלונה, בין היתר בגלל התזמון של הסיכום עם גריזמן: בעיצומו של חודש מרץ המכריע, מיד אחרי המפגש הכפול מול יובנטוס בשמינית גמר ליגת האלופות.

ההודעה של אתלטיקו

פרנק דה יונג מוצג כשחקן ברצלונה. רויטרס
ברוך הבא. דה יונג/רויטרס
נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. רויטרס
הבשורה הגדולה: גריזמן מתקרב. ברתומאו, הערב/רויטרס

מוקדם יותר הערב השיב נשיא המועדון ז'וספ מריה ברתומאו לשאלות על כל הנושאים הבוערים. בין היתר הסביר ברתומאו שפריס סן ז'רמן לא מעוניינת למכור את ניימאר, חשף שהתקיימה אמש פגישה עם ראשי אתלטיקו בנוגע לאנטואן גריזמן, טען שדה ליכט סירב להצטרף, גיבה שוב את ארנסטו ואלוורדה והתעקש שפיליפה קוטיניו ועוסמאן דמבלה יישארו בהתאם לדרישת המאמן.

על ניימאר אמר ברתומאו: "אנחנו יודעים שניימאר רוצה לעזוב, אבל גם מודעים לכך שפריס סן ז'רמן לא רוצה למכור אותו, אז אין על מה לדבר. בכל מקרה, מסי לא ביקש שנחתים אותו. הוא אף פעם לא מבקש שנחתים שחקנים ספציפיים, הוא רוצה קבוצה טובה ותחרותית סביבו".

על גריזמן: "אתמול נפגשנו עם נציגי אתלטיקו מדריד בפעם הראשונה כדי להתחיל משא ומתן על גריזמן. אני מדגיש - זו היתה הפעם הראשונה שדיברנו על האפשרות לצרף אותו, כמובן שבמהלך העונה לא היו בינינו שום מגעים".

על דה ליכט: "אני כבר יודע מזמן היכן הוא ישחק בעונה הבאה, אבל לא יכול לומר שום דבר כי הוא עדיין שייך לאייאקס".

על ואלוורדה: "לא חשבנו לרגע להחליף אותו. הוא נשאר, כמו שאמרתי בכל פעם שנשאלתי על כך".

על עוסמאן דמבלה ופיליפה קוטיניו: "המאמן חושב שהם חיוניים לקבוצה, אז אנחנו מתכוונים להשאיר אותם. דמבלה צעיר, מוכשר וקצת שונה בנוף. אמרתי את זה בעבר ואני עדיין טוען אותו דבר - מבחינתי הוא יותר טוב מניימאר, ויש לו עדיין המון מקום לשיפור. אנחנו רוצים אותו כאן איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully