וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נאנדו דה קולו חתם בפנרבחצ'ה לשנתיים תמורת 3.9 מיליון דולר

תגובת הבזק של אוברדוביץ' לנטישות של מלי וגודוריץ': הגארד המחונן, שעזב את צסק"א במטרה לחזור ל-NBA, התרצה וישלים קו אחורי מרשים

שוק המלפפונים ביורוליג עוד צעיר, אבל כבר עכשיו נדמה שאפשר להצביע על ראש חץ בקרב על התואר: אחרי מסע הרכש המרשים של ברצלונה, הגיעה היום (שישי) התשובה המוחצת של פנרבחצ'ה, שעל פי דיווחים בטורקיה החתימה את נאנדו דה קולו.

על פי העיתונאי (האמין לרוב) איסמעיל סניול, הגארד בן ה-32 שעזב את צסק"א במטרה לחזור ל-NBA, התרצה וחתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הוא צפוי להרוויח לאורך השנתיים הללו כ-3.9 מיליון דולר, ושכרו בעונה הקרובה יעמוד על 2.4 מיליון דולר.

מדובר בהצהרת כוונות מצד הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ', שאיבדה בשבועות האחרונים שני שחקני מפתח - ניקולו מלי ומרקו גודוריץ' - ל-NBA. לרגעים נראה היה שגם קוסטאס סלוקאס יעזוב ויותיר חור גדול בעמדת הרכז, אולם שלשום התברר שחתם על חוזה חדש. יחד עם דה קולו שיחבור אליו ועם עלי מוחמד שצפוי להישאר, ייצרו השלושה סוללת גארדים מרשימה.

כאמור, דה קולו עזב את צסק"א מוסקבה אחרי חמש שנים, תחילה מתוך כוונה לחזור ל-NBA בה לא הצליח להותיר חותם משמעותי. טורונטו, הקבוצה האחרונה בה שיחק בליגה הטובה בעולם, החזיקה בזכויות עליו והיתה מוכנה לוותר עליהן אם היה מעוניין בכך, אולם נראה שההצעות לא היו מספקות עבורו, ייתכן שגם בגלל גילו המתקדם יחסית.

ננדו דה קולו שחקן צסק"א מוסקבה. רויטרס
זה קורה. דה קולו/רויטרס

עוד ביורוליג

* ברצלונה החתימה רשמית את תומא הרטל הצרפתי על חוזה חדש לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. על פי דיווחים, הרכז הצרפתי ירוויח כ-11 מיליון יורו לאורך התקופה - אחד החוזים הגבוהים ביורוליג.

* הכוכב האדום בלגרד החזירה לשורותיה את צ'ארלס ג'נקינס, אחד מיקירי הקהל בקדנציה הקודמת שלו בקבוצה. הגארד האמריקאי חתם לשנתיים.

* שחקן נוסף שצפוי לחתום בקרוב בכוכב האדום הוא אקס פנאתינייקוס ג'ייסט גיסט. על פי דיווחים, הוא סיכם על חוזה לשתי עונות בשכר כולל של מיליון דולר.

* על פי דיווחים ביוון, אולימפיאקוס שיפרה את ההצעה למי שנחשב למטרה מספר 1 של דיוויד בלאט הקיץ, הפורוורד ברנדון פול. היוונים מציעים לו חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, אולם הוא מתלבט אם לחזור לסין שם שיחק בעונה החולפת, ולהרוויח מיליון דולר.

* על פי דיווחים בספרד, באסקוניה קרובה להחתים את אקס הפועל אילת פריאיי הנרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully