וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.7: מינו ראיולה במתקפה על מנצ'סטר יונייטד

סוכן העל מאשר שפוגבה רוצה לעזוב הקיץ: "יונייטד היא בדיחה, פול מתבזבז שם". ארנאוטוביץ' עובר לסין, רגילון הושאל לסביליה, נאסרי באנדרלכט

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* מרקו ארנאוטוביץ' עובר בדיקות רפואיות לקראת מעבר לשנגחאי SIPG. החלוץ האוסטרי (30) עוזב את ווסטהאם אחרי שנתיים ויחתום לשנתיים במועדון הסיני.

* ריאל מדריד הודיעה: סרחיו רגילון הושאל לסביליה לעונה אחת. המגן השמאלי בן ה-22 צורף בהתאם לבקשתו של המאמן ז'ולן לופטגי, אקס הבלאנקוס.

* סמיר נאסרי חתם לעונה אחת באנדרלכט, שם הוא ישתף פעולה עם שותפו לשעבר במנצ'סטר סיטי, המאמן-שחקן וינסנט קומפאני. הקשר בן ה-32 מצטרף בהעברה חופשית אחרי ששוחרר מווסטהאם.

* אנדראס פריירה חתם על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד עד 2023.

* טוני לאטו האריך את חוזהו בוולנסיה וישחק בעונה הבאה באיינדהובן כמושאל.

* פרנקי דה יונג עבר את הבדיקות הרפואיות ברצלונה לפני שהמעבר שלו מאייאקס תמורת 75 מיליון יורו יהפוך לרשמי.

* פיליפ קוקו, מאמנה של פ.ס.וו איינדהובן לשעבר, מונה למאמנה של דרבי קאונטי במקומו של פרנק למפארד שעזב לצ'לסי.

* פיל ג'אגיילקה בן ה-36 חזר הביתה וחתם בשפילד יונייטד. העולה החדשה לפרמיירליג מכרה את הבלם לאברטון תמורת 4 מיליון ליש"ט ב-2007 והוא שב אליה כעבור 12 שנה.

* דניס ואברו הסלובקי חתם בלאציו. הקבוצה מבירת איטליה שילמה לפ.צ קופנהאגן סכום שמוערך ב-12 מיליון יורו והקדימה קבוצות כמו ווסטהאם, אטאלנטה ורומא שהתעניינו בבלם בן ה-23.

* אלופת רוסיה, זניט סנט פטרסבורג, רכשה מהמבורג את המגן השמאלי דוגלאס סנטוס. הקבוצה מצפון גרמניה שלשלה לקופה 12 מיליון יורו, 5.5 מיליון יותר ממה שהיא שילמה לאתלטיקו מיניירו לפני שלוש שנים.

* בולוניה רכשה מאקסלסיור ההולנדית את הקשר בן ה-22, יירדי סחאוטן. הוא עלה לבולונזים כ-3 מיליון יורו.

* ויאריאל השלימה את רכישתו של המגן הימני רובן פניה מאייבר. הצוללת הצהובה שילמה על הספרדי בן ה-27 כ-8 מיליון יורו.

* אלאבס התחזקה בקשר האחורי פרה פונס (26). הבאסקים רכשו אותו מג'ירונה תמורת כ-2 מיליון יורו והוא חתם על חוזה לשלוש שנים.

שמועות

* מינו ראיולה מודה שפול פוגבה רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד כבר הקיץ, ותוקף: "למה שיחזור לאימונים ביונייטד? רק כדי לשמור על כושר? הוא יכול להתאמן לבד. ממילא למאמן צעיר כמו סולשיאר אין מה ללמד אותו, הוא זקוק למאמן מנוסה יותר. נכון לעכשיו מנצ'סטר יונייטד היא בדיחה עצובה, ופול גדול יותר מהמועדון. זו לא הקבוצה שחשבנו שתהיה כשחתמנו כאן, והכישרון של פול מתבזבז, ועוד בשנות השיא שלו".

* אס מדווחים שמתנהל משא ומתן בין ארסנל וברצלונה על מלקום, שהגיע בקיץ שעבר לקאמפ נואו ברגע האחרון לפני שחתם ברומא. הברזילאי לא ממש קיבל הזדמנויות להוכיח את עצמו בעונה שעברה וכעת מדווחים שברצלונה תמכור אותו למרבה במחיר.

* לפי אס הספרדי רומא מעוניינת להשאיל את מריאנו דיאס מריאל מדריד. במדריד מעדיפים למכור את החלוץ כדי לכסות על רכישות שנעשו וכאלה שעוד בדרך, והשחקן עצמו כלל לא מעוניין לעזוב את מדריד ונחוש לשכנע את זידאן כי מקומו הוא בברנבאו

* ספורט הספרדי מדווח כי עסקת מתיאס דה ליכט ליובנטוס נתקלת במכשולים שעלולים לבטל את העסקה כולה. ראשית, אייאקס לא אהבו את זה שהקבוצה האיטלקית סיכמה עם השחקן לפני שפנו רשמית אליהם, ובנוסף הקבוצה ההולנדית מחזיקה בהצעות גבוהות יותר על הבלם המוכשר. ביובנטוס מתחילים לחשוש שדה ליכט יחתום לבסוף בברצלונה.

* לפי המארקה הספרדי, ברצלונה קבעה מחיר עבורו היא מוכנה להפרד מסמואל אומטיטי. אחרי עונה בה הרבה להפצע וכאשר קלמנט לנגלה ממלא את מקומו בהצלחה, בברצלונה לא פוסלים מעבר של הבלם הצרפתי לקבוצה אחרת ביבשת. תג המחיר נקבע על 60 מיליון יורו, וכרגע שתי המועמדות לקלוט את אומטיטי הן ארסנל ומנצ'סטר יונייטד.

* אנריקה סרסו, נשיא אתלטיקו מדריד, מסר הודעה שעלולה להשמע מאיימת עבור ברצלונה, בה נאמר כי אם אנטואן גריזמן חתם על מסמך כוונות כלשהו בברצלונה עוד בחודש מרץ כפי שנחשד, "יהיו לכך השלכות", והוסיף: "אני לא יודע אם הוא חתם על זה או לא, ואני גם לא יודע אם הוא הולך לברצלונה או לא. בעוד כמה ימים אני משער שנדע כולנו".

* ב"דיילי מייל" מדווחים שברצלונה מוכנה להציע לא פחות מארבעה שחקנים לפריס סן ז'רמן תמורת ניימאר. השחקנים הם פיליפה קוטיניו, איבן ראקיטיץ', סמואל אומטיטי ועוסמאן דמבלה.

* ב"אס" טוענים שריאל מדריד וארסנל מנהלות מו"מ למכירתו של לוקאס ואסקס לשורות התותחנים.

ב"דיילי אקספרס" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד תסכים למכור את פול פוגבה לריאל מדריד רק תמורת 78 מיליון יורו פלוס גארת' בייל וטוני קרוס.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שיובנטוס שוב מגלה עניין במאורו איקרדי. אינטר תשמח למכור את הארגנטינאי המסוכסך לקבוצה אחרת, היא היא נחושה למצוא מקור מימון לרכישת רומלו לוקאקו ואם יובה תגיש הצעה, ייתכן שלא תהיה לה ברירה. גם נאפולי שוקלת להגיש הצעה גבוהה עבור החלוץ הארגנטינאי.

* ולנסיה וסלטה ויגו קרובות לסגירת העסקה שתשלח את מקסי גומס המוערך למסטאייה. על פי "פארו דה ויגו", ולנסיה תשלח לסלטה את סנטי מינה ו-14.5 מיליון יורו בתמורה לחלוץ האורוגוואי.

* לה האבר מליגת המשנה בצרפת מנסה לשכנע את סמיר נאסרי לחתום בשורותיה. הקשר בן ה-32 חזר בדצמבר מהשעייה ארוכה בגלל שנתפס על שימוש בחומרים אסורים, אבל התקופה הקצרה שלו בווסטהאם הוכתרה ככישלון. לנאסרי יש הצעות גם מהמפרץ ומאוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully