וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: בנין הדהימה את מרוקו, גם סנגל עלתה לרבע הגמר

דרמה בקהיר: מרוקו הפייבוריטית כמעט הפכה פיגור לניצחון, אבל זייש החמיץ פנדל בתוספת הזמן, ובנין ניצחה 1:4 בדו קרב מהנקודה הלבנה. מאנה העניק לסנגל 0:1 על אוגנדה, ושוב החמיץ פנדל

חכים זייש, נבחרת מרוקו, מאוכזב. רויטרס
לא ישכח את המשחק הזה זמן רב. זייש/רויטרס

שלב הנוקאאוט של אליפות אפריקה החל הערב (שישי) עם הפתעה גדולה, כשבנין הצנועה הדיחה את מרוקו בשמינית הגמר. בהמשך עלתה סנגל לרבע הגמר עם ניצחון על אוגנדה.

שחקני נבחרת בנין חוגגים. רויטרס
טבילת אש מוצלחת בשלב הנוקאאוט. שחקני בנין חוגגים/רויטרס

מרוקו - בנין 1:1 (1:4 לבנין בדו קרב פנדלים)

עם מאזן של 100 אחוזי הצלחה עד כה בטורניר, מול יריבה צנועה שמעולם לא העפילה לשלב הנוקאאוט של האליפות, מרוקו הרשתה לעצמה להוריד רגל מהגז. זה הסתיים בהדחה סנסציונית וכואבת, בעיקר מבחינתו של הכוכב הגדול חכים זייש, שהחמיץ פנדל בתוספת הזמן שיכול היה להעלות את מרוקו לרבע הגמר, וראה את חבריו מחקים אותו בדו קרב הפנדלים שלאחר ההארכה.

המשחק נפתח בשליטה מרוקאית, אבל למרות שהנבחרת של הרווה רנאר הגיעה ללא מעט הזדמנויות, המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. המחצית השנייה נפתחה עם הפתעה: מואיז אדילהו העלה את בנין ליתרון בדקה ה-53 עם בעיטה מקרוב אחרי כדור קרן תועה, ולפתע מרוקו נאלצה להיות זו שרודפת אחרי היריבה. בדקה ה-76 מרוקו קיבלה את מבוקשה, אחרי שיוסף עין-נסירי כבש את השער בסיומה של מתפרצת נאה. הלחץ המרוקאי נמשך גם בדקות הבאות, אבל אז הגיע הרגע המתסכל של חכים זייש: אשרף חכימי הוכשל ברחבה בדקה ה-93, כוכב אייאקס לקח אחריות ובעט, אבל הכדור מצא את הקורה והמשחק הלך להארכה.

אחרי 30 דקות עקרות, שבמהלכן מרוקו נראתה תשושה ולא הגיעה למצבים ממשיים, המשחק נגרר לדו קרב פנדלים, שם הלחץ של מרוקו נתן את אותותיו. עין-נסירי וסופיאם בופאל החמיצו, ומנגד שחקני בנין שמרו על קור רוח ומאמה סייבו נעץ את הפנדל המכריע ברשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סאדיו מאנה, סנגל, חוגג. רויטרס
עוד גול, עוד החמצת פנדל. סאדיו מאנה/רויטרס

סנגל - אוגנדה 0:1

אחרי שקרטעו בשלב הבתים, הסנגלים צלחו בקושי גם את המשוכה הזו, ושוב ראו את שני הצדדים של סאדיו מאנה: מצד אחד גולר מדופלם, מצד שני מחמיצן פנדלים כרוני. הבציר של כוכב ליברפול בשני המשחקים עומד על שלושה שערים ושני פספוסים מהנקודה הלבנה, אבל לפחות הפעם זה הספיק כדי לחייך בסיום.

הערב ההפכפך של מאנה התחיל עם שער מקרב בדקה ה-15, נמשך עם עוד כמה פעולות טובות לצד כמה החמצות, ולווה, כאמור, בהחמצת פנדל בדקה ה-61 שנתנה לאוגנדה הצנועה תקווה מחודשת. בדקות האחרונות הם כמעט הצליחו לכפות הארכה, אבל בסופו של דבר סנגל החזיקה מעמד ושיחזרה את הישג השיא שלה בטורניר עם העפלה לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully