וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרים טים אירופית: ברנדון דייויס חתם בברצלונה, אברינס בדרך

אחרי שהחתימו את קורי היגינס, הקטלאנים התחזקו גם בסנטר ז'לגיריס וצפויים לצרף את שחקן אוקלהומה סיטי. יחברו לניקולה מירוטיץ'?

שחקן ברצלונה אלכס אברינס. GettyImages
הקאמבק מתקרב. אלכס אברינס במדי הבלאוגרנה/GettyImages

ברצלונה בכדורסל ידעה לא מעט אכזבות בשנים האחרונות, והיא בעיקר רואה את ריאל מדריד חוגגת על חשבונה שוב ושוב. גם בליגה המקומית וגם ביורוליג. אלא שבעונה הבאה ייתכן מאוד שזה עומד להשתנות. אחרי שהודיעה על החתמתו של קורי היגינס המצוין מצסק"א מוסקבה, בארסה צפויה להחזיר לשורותיה גם את אלכס אברינאס, הגארד הספרדי של אוקלהומה סיטי.

אברינס, בן 25 בלבד, חווה עונה קשה ב-NBA, אך הגיע לאוקלהומה סיטי מברצלונה, שאת מדיה הוא לבש במשך ארבע עונות. הוא נבחר לכוכב העולה של היורוליג ב-2016 וסייע לה לזכות באליפות ספרד ב-2014. אבל זה לא הכל, הקבוצה הודיעה היום גם על החתמתו של ברנדון דייויס, הסנטר המצוין ששיחק בז'לגיריס קובנה בעונה שעברה. דייויס רשם אשתקד את עונת השיא שלו עם ממוצעים של 14.2 נקודות ו-5.5 ריבאונדים ב-33 משחקי יורוליג. הוא היה אחד הגבוהים המבוקשים ביבשת ומוצא את עצמו בקבוצת הכוכבים של בארסה.

אם לא די בכך, אז הדובדבן שבקצפת עשוי להיות ניקולה מירוטיץ', הפורוורד שסיים את חוזהו במילווקי מה-NBA ונחשב לכוכב גם בליגה הטובה בעולם. על פי הדיווחים בספרד מירוטיץ' צפוי לחתום לשש שנים ולהרוויח 70 מיליון יורו בחוזה מפלצתי. הפורוורד הספרדי מונטנגרי פרץ באירופה דווקא במדי ריאל מדריד, היריבה הגדולה של הקטלאנים שעשויה לסבול ממנו בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully