וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: עוז בלייזר ממשיך, ג'ורדן סווינג מתקרב

4.7.2019 / 15:25

הפורוורד (26, 2.00) שהיה חלק מהריצה של הכתומים לגמר הפיינל פור יחבור לטישמן, אריאל, דוברת, מונרו והמילטון בסגל של גיא גודס. שחקן באר שבע במגעים מתקדמים וצפוי לסגור. קולשוב רוצה לשחק באירופה

עוז בלייזר מכבי ראשון לציון. אתר רשמי
ממשיך בכתום. עוז בלייזר/אתר רשמי

מכבי ראשון לציון מימשה היום (חמישי) את האופציה שהייתה לה על הפורוורד עוז בלייזר והוא ימשיך לעונה נוספת במדים הכתומים. בלייזר פרח בשלבים האחרונים של העונה תחת גיא גודס, והיה מהחלקים החשובים בהצלחה של הקבוצה ובריצה עד ההגעה לגמר הפיינל פור.

בלייזר (26, 2.00) פרץ בליגת העל במדי בני הרצליה בשנתיים מצוינות אחרי שהיה אחד השחקנים הטובים בליגה הלאומית. בקיץ 2015 עבר למכבי חיפה, והיה מצוין בעונה בה הצליחו הירוקים להגיע מהמקום השמיני עד לגמר הפיינל פור. בעונה שלאחר מכן, כשהוא קפטן הקבוצה, ירדה חיפה לליגה הלאומית ובלייזר המשיך לראשון לציון והגיע עם הקבוצה לגמר הגביע, גמר הפיינל פור ולזכייה בגביע ווינר כשהוא רושם 7.2 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק.

בלייזר חובר בסגל הישראלי של גיא גודס לנמרוד טישמן, אדם אריאל ונועם דוברת שממשיכים מהעונה שעברה ולזרים דריל מונרו ואלכס המילטון שכבר האריכו את חוזיהם. מי שעוד עשוי להצטרף הוא הגארד-פורוורד ג'ורדן סווינג, שנמצא במגעים מתקדמים עם הכתומים והעדיף את הצעתם על פני מספר קבוצות אחרות בישראל. אם סווינג יחתום, הוא עשוי להגיע על חשבון קמרון לונג. איגור קולשוב, שיחזור מהשאלה מהפועל חולון, לא אמור להמשיך, כשהוא מעוניין לצאת לשחק באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully