וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכאן יבוא החיזוק הבא? אנשי מכבי תל אביב יצאו לליגת הקיץ

4.7.2019 / 14:36

ספרופולוס, וויצ'יץ' והסקאוטים אבן ושבח ינסו להתקדם בבניית הסגל לעונה הבאה. כ-7,000 אוהדים הבטיחו את מקומם בעונה הבאה

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. יוסי ציפקיס
ינסה לצוד שחקנים מליגת הקיץ. יאניס ספרופולוס/יוסי ציפקיס

בעוד שכל עולם הכדורסל מתכנס בימים אלה בליגות הקיץ בארצות הברית, גם נציגי מכבי תל אביב עושים את דרכם אל מעבר לים כדי לצפות במשחקים ולנסות למצוא את החיזוק המתאים מהנמצא שם ומהשיחות עם הסוכנים המובילים שישהו במקום. מי שייצגו את הצהובים בליגת הקיץ הם המאמן יאניס ספרופולוס, שיצא לשם ממפגש המאמנים של היורוליג, המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' והסקאוטים הראשיים של המועדון אבי אבן ויאיר שבח.

על פי התוכניות אמורים לחתום בשורות הקבוצה לפחות עוד ארבעה שחקנים, אם זה שחקנים שימשיכו מהעונה שעברה או שחקנים חדשים. עם דיאנדרה קיין לא מתקיימים שיחות, למרות המחשבות על חידוש המגעים מתחילת השבוע, והפערים עם ג'וני אובריאנט הם עדיין משמעותיים. בקבוצה עוקבים אחר שחקנים שלא מקבלים חוזים ב-NBA, וינסו לצוד שחקני חיזוק משמעותיים משם, ובמקביל יעקבו אחר השוק האירופי.

במקביל הודיעו במכבי תל אביב כי נכון להיום (חמישי) הבטיחו את מקומם כ-7,000 אוהדים במשחקי הקבוצה בעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי למעלה מ-6,000 מנויים כבר נמכרו, בנוסף למקומות בתאי הצפייה. עוד הודיעה הקבוצה כי "מתוך מגמה שקיימת ביורוליג להתקרב עוד יותר לקווי המגרש כפי שקורה ב-NBA, נוספו כ-50 מקומות חדשים על הפרקט וכל זאת מבלי להסתיר ליושבי האולם כמובן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully