וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל משישי: טורניר הכנה מרובע לנבחרת העתודה בדרייב אין

4.7.2019 / 14:31

שבוע לפני פתיחת אליפות אירופה בתל אביב, תארח ישראל טורניר הכנה עם קרואטיה, ליטא וספרד (כניסה חופשית, מוגבל לאלף צופים). בית הלחמי: "ייתן טעימה למי שיבוא לראות את שחקני העתיד". הנבחרת תפתח נגד קרואטיה (ו, 13:45)

דני אבדיה, נבחרת העתודה. מתוך אתר FIBA, אתר רשמי
יקלע עוד סל ניצחון מול הקרואטים? דני אבדיה/אתר רשמי, מתוך אתר FIBA

שבוע ויום לפני פתיחת אליפות אירופה ייפתח מחר (שישי) בדרייב אין טורניר מרובע בהשתתפות נבחרות העתודה של ישראל, קרואטיה, ליטא וספרד. הטורניר יהווה את ההכנה האחרונה של אלופת אירופה של אריאל בית הלחמי לפני המשחקים שייערכו בדרייב אין ובאולם זיסמן.

ישראל תפגוש מחר את קרואטיה (13:45), סגנית אלופת אירופה, עליה גברה במשחק דרמטי רק בתחילת השבוע, במוצאי שבת בשעה 21:00 את נבחרת ליטא ובראשון ב-19:30 את נבחרת ספרד, אחת הנבחרות המועמדות לזכייה בטורניר. הכניסה למשחקים בחינם באיסוף כרטיסים מהקופה והוא מוגבל עד כ-1,000 צופים.

"הטורניר הזה ייתן טעימה למי שיבוא לראות את שחקני העתיד של הכדורסל האירופי והעולמי", אמר אריאל בית הלחמי לקראת הטורניר, "רק השמות של הנבחרות מדברות בעד עצמן. ספרד וליטא תמיד מהטובות באירופה בכל הגילאים וגם בבוגרים וכמובן קרואטיה שהיא מעצמת כדורסל. אנחנו בבעיה של שחקנים פצועים ולכן נרחיב את הרוטציה. ננצל את המשחקים האלו כדי לתרגל כמה דברים לקראת האליפות ועבורנו זו הכנה נהדרת לאליפות כדי להתקדם מבחינה קבוצתית. אנחנו צריכים להתרכז בלשחק טוב וביחד ויהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully