וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בקבוצה רוצים שאוראל דגני ואדי גוטליב יישארו

במועדון הבהירו שעדיין לא התקבלה הצעה מספיק טובה עבור הבלמים. אם גוטליב לא יחתום על חוזה חדש, האדומים ינסו למכור אותו בסכום גבוה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: הפועל תל אביב פותחת עונה

עיקרי הדברים

- בהפועל תל אביב רוצים שאוראל דגני ואדי גוטליב יישארו בקבוצה

- אם גוטליב לא יחתום על חוזה חדש, במועדון מאמינים שיוכלו למכור אותו בסכום גבוה

- מבין הקשרים שמועמדים לחזק את הקבוצה, אופציית גידי קאניוק היא הריאלית ביותר בשלב זה

בהפועל תל אביב הבהירו אתמול (חמישי) כי אף הצעה על אדי גוטליב או אוראל דגני אינה מספקת עד עתה, וכי הרצון של המועדון הוא לראות את השניים ממשיכים בקבוצה. גורם בהפועל התייחס לדגני ואמר: "הוא שחקן חשוב ומוערך, אבל אנחנו חייבים לקבל תשובות. אי אפשר להכין קבוצה שלא יודעים אם שחקן יישאר או יעזוב, אנחנו צריכים תשובות. בלי קשר, הוא שחקן של הקבוצה עם חוזה מאוד ברור".

בנוגע לגוטליב, בהפועל לא ירצו לשחררו בסכום נמוך ומאמינים כי אם לא יחתום על חוזה חדש, הם יוכלו למכור אותו בהמשך הקיץ בסכום גבוה בהרבה ממה שמציעים עד עתה. אגב, אם גוטליב לא יימכר ולא יחתום על חוזה חדש, הוא עלול לאבד את מקומו בהרכב.

גידי קאניוק שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
יגיע להפועל תל אביב? גידי קאניוק/ברני ארדוב

מבין שלושת הקשרים המועמדים לחזק את הקבוצה - חנן ממן, גידי קאניוק, ועומרי אלטמן, נראה כי האפשרות שקאניוק יגיע היא הריאלית ביותר בשלב זה. הסכומים שמרוויחים ממן ואלטמן נעים סביב ה-300 אלף דולר, והעובדה כי הפועל באר שבע ופנאתינייקוס לא ממהרות לפצות אף אחד מהם הופכת את אופציית קאניוק לריאלית ביותר. יחד עם זאת, בהפועל תל אביב לא יקדמו את המו"מ עד אשר יגיעו להבנות בנוגע לאופציית רכישתו בתום העונה מפחטקור טשקנט. בהפועל מודאגים מהעובדה כי אין אף הצעה ממשית על אחמד עאבד, וזאת על אף העובדה שהקבוצה מוכנה להשתתף בחלק משכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully