וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו גררו חגג את ההעפלה לגמר: "גאה בנבחרת ובמדינה שלי"

כוכב נבחרת פרו התרגש אחרי ה-0:3 על צ'ילה בחצי גמר קופה אמריקה: "רוצים לנצח את ברזיל ולזכות". גארקה: "רוצים לעשות היסטוריה"

יוטיוב

בווידאו: על "מלחמת הכדורגל" בין צ'ילה לפרו

הפתעה גדולה בקופה אמריקה: נבחרת פרו הגיעה הלילה (בין רביעי לחמישי) כאנדרדוג לחצי הגמר נגד האלופה המכהנת, צ'ילה. כנגד כל הסיכויים, הפרואנים היממו עם 0:3 מרשים בדרך לגמר ראשון מאז 1975, בו הם ינסו לזכות בתואר בפעם השלישית. בגמר שייערך ביום ראשון במרקאנה ממתניה ברזיל, אותה נבחרת שכבר הביסה אותה בשלב הבתים של הטורניר הנוכחי 5:0.

פאולו גררו הוותיק, שכבש את השער השלישי ונתן את האות לחגיגות, התרגש בסיום ואמר: "אני גאה בנבחרת שלי, בחברים שלי ובמדינה שלי. אנחנו אולי לא הכי טובים או מוכשרים, אבל אנחנו יודעים להשיג את מה שאנחנו רוצים. היה קשה, תמיד קשה נגד צ'ילה, אבל לשמחתי הכל הלך לפי התכנון. זה הזמן לחגוג, אבל צריך לזכור שצריך לנוח. יש לנו גמר גדול נגד ברזיל ואנחנו רוצים לזכות בתואר".

מאמן נבחרת פרו ריקרדו גארקה. GettyImages
לא מסתפק בהגעה לגמר בלבד. ריקרדו גארקה/GettyImages

מאמן נבחרת פרו, ריקרדו גארקה, נשאל האם הוא מסתפק בהגעה לגמר וענה: "ממש לא. במשחקי גמר צריך לחשוב רק על לנצח. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה, אבל אנחנו מוכנים לעבוד קשה על המגרש. עשינו היום צעד גדול, ועכשיו אנחנו רוצים לעשות היסטוריה".

מי שהתקשה לקבל את התבוסה היה קשר נבחרת צ'ילה וברצלונה, ארתורו וידאל. "היינו טובים יותר", אמר בסיום, והוסיף: "כל בעיטה שלהם למסגרת נכנסה. היינו עדיפים עליהם, אבל זה לא הספיק. זה הכדורגל. אם טועים בחצי גמר אי אפשר לתקן. ההפסד הזה כואב לי מאוד, אבל אנחנו נשארים מאוחדים. אני מברך את פרו על העלייה שלה לגמר".

שחקן נבחרת צ'ילה ארתורו וידאל. GettyImages
"היינו טובים יותר, אבל זה לא הספיק". ארתורו וידאל מאוכזב בסיום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully