וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל הנשים: הולנד ניצחה את שבדיה 0:1 ועלתה לגמר

אלופת אירופה נזקקה לשער של ג'קי חרונן בהארכה (99) כדי לקבוע דייט לוהט עם אלופת העולם, אולי בדרך לזכייה ראשונה בתולדותיה

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

גמר מונדיאל הנשים יפגיש ביום ראשון הקרוב את נבחרת ארצות הברית עם הולנד, כך נקבע הלילה (רביעי), לאחר שהכתומות ניצחו את שבדיה 0:1 אחרי הארכה. בכך נקבל מפגש בין אלופת העולם המכהנת ואלופת אירופה המהכנת כשהולנד, בהופעתה השנייה בלבד בגביע העולמי, תוכל לזכות במונדיאל הראשון בתולדותיה.

המחצית הראשונה התאפיינה במשחק מעט מבולגן מצד ההולנדיות, שהצליחו לבעוט למסגרת רק פעם אחת במהלך 45 הדקות הראשונות במשחק. מנגד, השבדיות היו מסוכנות בעיקר מאגף ימין, ולהזדמנות הטובה ביותר שלהן הגיעו בדקה ה-37, כאשר בעיטה של אלין רובנסון נבלמה וכך גם הריבאונד של לינה הורטיג.

במחצית השניה היו יותר הזדמנויות לשתי הנבחרות, כשהשבדיות סבלו מחוסר מזל מספר פעמים, בפרט עם בעיטה לקורה של נילה פישר בדקה ה-57. שתי דקות בתוך תוספת הזמן שאניס ואן דה סאנדן שחררה טיל לחיבורים, אותה הדפה הדביג לינדהל וכפתה הארכה ראשונה בתולדות שלב חצי הגמר.

שם הגיע הרגע הגדול של ג'קי חרונן, שחקנית מנצ'סטר יונייטד, ששחררה בדקה ה-99 בעיטה שטוחה נהדרת מחוץ לרחבה הישר לפינה השמאלית, סנטימטרים מידיה של לינדהל, כדי לקבוע את תוצאת המשחק ולקרב את חברותיה מרחק 90 דקות בלבד מזכייה היסטורית בגביע.

שחקנית נבחרת הולנד ג'קי חרונן. רויטרס
הגיבורה של המשחק. חרונן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully