וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרו ניצחה 0:3 את צ'ילה ועלתה לגמר קופה אמריקה

פלורס (21) יוטון (38) וגררו הוותיק (91) סידרו ללבנים-אדומים ניצחון אדיר על היריבה הגדולה, וגמר ראשון מאז 1975 בו פרו תנסה להפתיע את המארחת ברזיל שהביסה אותה 5:0 בשלב הבתים

יוטיוב

בווידאו: על "מלחמת הכדורגל" בין צ'ילה לפרו

יש לנו גמר: פרו ניצחה הלילה (בין רביעי לחמישי) 0:3 את היריבה הגדולה והאלופה המכהנת צ'ילה בחצי גמר קופה אמריקה, והעפילה לגמר בו תפגוש ביום ראשון במרקאנה את ברזיל. אדיסון פלורס (21), יושימאר יוטון (38) ופאולו גררו הוותיק (91) כבשו ללבנים-אדומים, שעלו לגמר לראשונה מאז 1975 וינסו להפתיע את המארחת בדרך לזכייה שלישית בטורניר. הם גם ישמחו לנקום בברזילאים על ההפסד הכואב 5:0 במפגש בשלב הבתים.

צ'ילה, שניצחה בשני הטורנירים האחרונים, הגיעה למשחק בפורטו אלגרה כפייבוריטית ברורה. למרות ששלטה בכדור ואיימה הרבה יותר על השער, היא נכנעה לחדות של הפרואנים שבעטו שלוש פעמים למסגרת ומצאו בכל פעם את הרשת. זה התחיל בדקה ה-21 עם אנדרה קאריו שמצא את אדיסון פלורס, והאיש שמכונה 'אוזניים' העלה את נבחרתו ליתרון מקרוב כדי לקבוע 0:1. קאריו המשיך ביכולת הטובה ובדקה ה-38 מצא מאגף ימין את יושימאר יוטון, שניצל ריפיון הגנתי כדי לבעוט לרשת את השני ולהוריד את פרו להפסקה ב-0:2 מבטיח.

הצ'יליאנים ניסו בכל כוחם לחזור למשחק, אבל בדקה ה-91 רנאטו טאפיה מצא בכדור חכם את פאולו גררו, שחלף בקלות על פני השוער גבריאל אריאס וגלגל פנימה את השלישי. צ'ילה עוד קיבלה פנדל בדקה ה-94, אבל אדוארדו וארגס ניסה להקפיץ עם בעיטה רעה למרכז השער ופדרו גאלסה קלט. זה נגמר עם 0:3 גדול לפרואנים, שישמחו לנקום בברזילאים בגמר אחרי ההפסד הכואב 5:0 בשלב הבתים.

שחקני נבחרת פרו חוגגים. רויטרס
הישג נהדר. שחקני נבחרת פרו חוגגים/רויטרס
שחקן נבחרת פרו אדיסון פלורס חוגג. רויטרס
כבש ראשון. אדיסון פלורס/רויטרס
שחקן נבחרת פרו יושימאר יוטון חוגג. GettyImages
גמר ראשון מאז 1975. יושימאר יוטון/GettyImages
שחקן נבחרת פרו פאולו גררו חוגג עם אנדי פולו. GettyImages
הכוכב הוותיק סגר עניין. פאולו גררו חוגג עם אנדי פולו/GettyImages
נבחרת נבחרת צ'ילה אדוארדו וארגס מאוכזב. רויטרס
החמצת פנדל רשלנית, הפסד עגום והדחה כואבת לאלופה צ'ילה. אדוארדו וארגס מאוכזב/רויטרס
שחקני נבחרת פרו חוגגים. GettyImages
זה היה הערב שלהם. שחקני נבחרת פרו בטירוף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully