וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: אלכס המילטון חתם לעונה נוספת

3.7.2019 / 16:05

הגארד (26) מצטרף לדריל מונרו שחתם בסוף השבוע ונשאר בעיר היין. גם אדם אריאל, נמרוד טישמן ונועם דוברת יישארו בעונה הבאה

ONE

בווידאו: ההפסד של מכבי ראשון לציון בגמר הפיינל פור למכבי תל אביב

מכבי ראשון לציון ממשיכה לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה. לאחר שהחתימו בסוף השבוע את שחקן הפנים האמריקאי דריל מונרו, הכתומים הודיעו היום (רביעי) על החתמתו של הגארד אלכס המילטון לעונה נוספת. גם עוזר המאמן, דרור כהן, ממשיך לעונה נוספת בעיר היין.

המילטון (26, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת לואיזיאנה טק היוקרתית, כשבעונתו האחרונה במכללה זכה בתואר שחקן השנה בקונפרנס, ואוזכר בבחירות של האול אמריקן. מי שעוד נבחר לחמישיית הקונפרנס מלבד המילטון באותה שנה הוא איגור קולשוב, שצפוי לשתף עמו פעולה. בקיץ 2016 חתם בגורניץ' הפולנית, אל שוחרר לפני תחילת העונה ושיחק בסנטה קרוז ווריורס, קבוצת הפיתוח של גולדן סטייט במשך כמעט שנתיים, כשאת העונה הוא מסיים בקבוצת הפיתוח של שיקגו בולס. בקיץ שעבר חתם ביובנטוס הליטאית וב-11 משחקים בקבוצה רשם 13.5 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק. בחודש דצמבר הצטרף לראשון לציון ורשם 13.6 נקודות 5.4 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים למשחק.

המילטון מצטרף בראשון לציון למונרו ולשלושת שחקני הקבוצה שמחזיקים בחוזים מהעונה שעברה: אדם אריאל, נמרוד טישמן ונועם דוברת. בשראשון לציון יממשו את האופציה גם על עוז בלייזר והוא ימשיך לעונה נוספת. מי שמועמד להחליף את איתי שגב בקבוצה הוא הסנטר אלכס צ'וברביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully