וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל הנשים: ארצות הברית ניצחה את אנגליה 1:2 ועלתה לגמר

האמריקאיות ימתינו למנצחת בין שבדיה והולנד בתקווה לזכות בגביע בפעם הרביעית. אלכס מורגן כבשה את שער הניצחון (31), סטף יוטון החמיצה פנדל בדקה ה-84

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

נבחרת ארצות הברית העפילה הערב (שלישי) לגמר מונדיאל הנשים, לאחר שניצחה את אנגליה 1:2 במשחק נפלא, גדוש באירועים. בגמר שייערך ביום ראשון ב-18:00 ימתינו האמריקאיות למנצחת בחצי הגמר השני, שיפגיש מחר את הולנד עם שבדיה.

מייגן ראפינו נותרה במפתיע על הספסל, אולם כריסטן פרס בכל זאת העלתה את נבחרת הפסים והכוכבים ליתרון כבר בדקה העשירית, עם נגיחה מצוינת לאחר הגבהה מאגף ימין. תשע דקות לקחו לאלן ווייט לחגוג שער שביעי בגביע העולמי, הקצב הרצחני נמשך ובדקה ה-31 הגיע הרגע הגדול של אלכס מורגן, שהסתננה בין ההגנה האנגלית, נגחה נהדר וחגגה את שער הניצחון ביום הולדתה ה-30.

הדרמה הגיעה לשיא במחצית השנייה, כשבדקה ה-67 היתה משוכנעת ווייט כי שוב הצליחה להשוות, אולם סיוע של VAR פסל את השער בשל נבדל. בדקה ה-84 קיבלה אנגליה הזדמנות פז להשוות, הפעם בצורה חוקית, כשווייט הופלה ברחבה, אולם דווקא הקפטנית סטף יוטון החמיצה. ממש כמו הגברים, גם נבחרת הנשים של אנגליה כושלת מהנקודה הלבנה - ארבעה פנדלים נשרקו לזכותה בטורניר הזה, רק אחד הלך פנימה.

בדקה ה-87 נותרה אנגליה בעשר שחקניות לאחר הרחקה של מילי ברייט, אבל זה כבר לא שינה דבר. ארצות הברית שוב בגמר, עם ניצחון 11 ברציפות, אולי בדרך לזכייה רביעית בתולדותיה בתואר החשוב מכולם.

שחקניות נבחרת ארצות הברית חוגגות. GettyImages
האמריקאיות שוב עשו זאת/GettyImages
שחקנית נבחרת אנגליה סטף יוטון. רויטרס
כמה שזה כואב. יוטון לאחר ההחמצה/רויטרס

היה או לא היה נבדל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully