וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרע מכל קרה: גופתה של פלוריאנה איסמעילי נמצאה בקרקעית אגם קומו

טרגדיה אדירה בשוויץ: אחרי שלושה ימים של חיפושים, רובוט המיועד לצלילה במים עמוקים מצא את גופתה של חלוצת הנבחרת בת ה-24

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור לקראת מונדיאל הנשים

גופתה של פלוריאנה איסמעילי, שחקנית נבחרת שוויץ ויאנג בויז, נמצאה היום (שלישי) בקרקעית אגם קומו שבצפון איטליה. כזכור, החלוצה בת ה-24 נעלמה ביום שבת אחרי שקפצה לאגם מסירה ששכרה עם חברתה לקבוצה. על פי דיווח של התקשורת האיטלקית, רובוט המיועד לצלילה במים עמוקים מצא אותה בעומק של 204 מטרים.

איסמעילי, שנולדה בברן אבל החזיקה בשורשים אלבנים-קוסוברים, שיחקה ביאנג בויז משנת 2011 וב-2014 ערכה את הופעת הבכורה במדי נבחרת הנשים של שוויץ. היא שיחקה 33 משחקים במדי הנבחרת וכבשה שלושה שערים. כוכב נבחרת הגברים וליברפול, ג'רדאן שאקירי, שגם לו שורשים אלבנים-קוסוברים, הגיב לחדשות בטוויטר: "אני בהלם ממותה של פלוריאנה. ברצוני לחזק את משפחתה ואת כל מי שקרוב אליה".

בהודעה רשמית של קבוצת הנשים של יאנג בויז נכתב: "קיבלנו הודעה שהשחקנית שלנו, פלוריאנה איסמעילי, נעדרת מאז יום שבת אחר הצהריים בעקבות תאונת שחייה באגם קומו. המשטרה ממשיכה בחיפושים. אנחנו מאוד מודאגים, אבל לא מאבדים תקווה שהכל יסתיים בשלום".

שחקן נבחרת שוויץ, ז'לסון פרננדס, מכיר את אימסעילי היטב אחרי שהשניים הצטלמו יחד לתשדיר של ההתאחדות השוויצרית. היום הוא אמר לתקשורת המקומית: "חבר כתב לי שמישהי שוויצרית נעדרת באגם קומו. אחר כך גיליתי שמדובר בפלוריאנה והייתי בהלם. אני מקווה שהיא עדיין בחיים, אני מתפלל לשלומה".

הציוץ של שאקירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully