וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבול החתמות באירופה: פויגטמן בצסק"א מוסקבה, דאטומה נשאר בפנרבחצ'ה

אלופת אירופה התחזקה בסנטר הגרמני של באסקוניה, דשון תומאס האריך חוזה בפנאתינייקוס, ברוק מוטום חתם בוולנסיה, מיצ'וב נשאר במילאנו

שחקן פנרבחצ'ה לואיג'י דאטומה. GettyImages
נשאר בפנרבחצ'ה. דאטומה/GettyImages

חלון ההעברות האירופי בכדורסל פעיל במיוחד לאחרונה והיום (שלישי) החל עם מבול של החתמות. ההחתמה הכי גדולה בינתיים הגיעה מכיוונה של צסק"א מוסקבה שצירפה את יוהאנאס פויגטמן, הביג מן הגרמני של באסקוניה. פויגטמן חתם לשנתיים בשורות אלופת אירופה והוא יהיה הגרמני הראשון אי פעם בקבוצה.

נעבור לטורקיה, שם פנרבחצ'ה הודיעה על הארחת חוזהו של ג'יג'י דאטומה עד 2022. המהלך הזה של פנרבחצ'ה הגיע יממה לאחר ההודעה על הארכת חוזהו של קוסטס סלוקאס. עם זאת, הקבוצה עדיין נחלשה משמעותית אחרי שניקולו מלי ומרקו גודוריץ' עזבו אותה לטובת ה-NBA. דאטומה רשם בעונה החולפת ממוצעים של 9 נקודות ו-3.6 ריבאונדים ביורוליג.

יוהאנס פויגטמן באסקוניה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הגרמני הראשון בהיסטוריה של צסק"א. פויגטמן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

עוד שחקן שהאריך חוזה הוא דשון תומאס. אקס מכבי תל אביב חתם לשנתיים נוספות בשורות אלופת יוון וישחק בעונה הבאה לצידו של עוד אקס מכבי, טייריס רייס שהצטרף לא מכבר למועדון.

נעבור לספרד. אחרי שהאריכה את חוזהו של וולטר טבארס והתחמשה בג'ורדן מיקי, האלופה ריאל מדריד סיכמה עם הרכז הצרפתי פביאן קוזר על הארכת חוזהו בשלוש שנים נוספות. ולנסיה אלופת היורוקאפ החתימה לשנתיים את ברוק מוטום, שחקנה האוסטרלי של אנאדולו אפס.

באיטליה, ולדימיר מיצ'וב חתם לשנתיים נוספות בשורות מילאנו האיטלקית שמוקדם יותר נפרדה מקרטיס ג'רלס ומינדאוגס קוזמינסקאס. מיצ'וב רשם ממוצע מרשים של 13.9 נקודות למשחק ביורוליג בעונה החולפת ויהיה בורג מרכזי בקבוצה של אטורה מסינה המאמן החדש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully