וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש האיינג'לס טיילר סקאגס מת בגיל 27

הפיצ'ר ששיחק בשבת האחרונה נמצא ללא רוח חיים בחדר המלון שלו בטקסס, שם שהה עם הקבוצה לקראת המפגש מול הריינג'רס, שבוטל בעקבות הטרגדיה. סיבת המוות אינה ידועה נכון לרגע זה, אך אין חשד לפלילים

טיילר סקאגס לוס אנג'לס איינג'לס. AP
סיבת המוות אינה ידועה. סקאגס/AP

טרגדיה ב-MLB: טיילר סקאגס, המגיש של לוס אנג'לס איינג'לס, מת היום (שני) בגיל 27, כך הודיעה הקבוצה. המשחק של האיינג'לס בטקסס מול הריינג'רס, שתוכנן להתקיים הלילה, נדחה.

סקאגס שהה עם הקבוצה בטקסס, שם הקבוצה הייתה אורה להתחיל היום סדרה בת ארבעה משחקים. הוא יועד להגיש במשחק הרביעי, בלילה שבין חמישי לשישי. סיבת המוות טרם ידועה.

המשטרה המקומית מסרה כי שוטרים הוזעקו לחדר המלון בו שהה סקאגס לאחר דיווח על אדם שאינו מגיב. כשהם הגיעו למקום, הם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה הוסיפה כי נכון לרגע זה, אין חשד לפשע שגרם למוות, אך פרטים נוספים ישוחררו בהמשך החקירה.

"בכאב גדול אנו מודיעים כי טיילר סקאגס מת. טיילר היה, ותמיד יהיה, חלק חשוב ממשפחת האיינג'לס. המחשבות והתפילות שלנו עם משפחתו ברגע השובר הזה", נמסר בהודעת הקבוצה.

סקאגס שיחק לאחרונה בשבת, במשחק הביתי מול אוקלנד. הוא נבחר בדראפט 2009 על ידי האיינג'לס ובחלוף שלוש שנים נשלח לאריזונה, שם החל את דרכו במייג'ורס. לאחר שתי עונות עם הדיאמונדבקס, הם שלחו אותו בחזרה ללוס אנג'לס, עיר הולדתו והוא הגיש עם האיינג'לס מאז 2014. ב-13 ביולי היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-28.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully