וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטטוס של פלוריאנה איסמעילי שונה ל"נעדרת", צוות החילוץ פסימי

חשש כבד לחייה של שחקנית נבחרת שוויץ (24), שנעלמה באגם קומו שבצפון איטליה ביום בשבת. אחד מאנשי ההצלה: "זה איזור קטלני"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור לקראת מונדיאל הנשים

חשש כבד בשוויץ: הסטטוס הרשמי של פלוריאנה איסמעילי, שחקנית נבחרת שוויץ ויאנג בויז, שונה היום (שלישי) ל"נעדרת" אצל הרשויות המקומיות. כזכור, החלוצה בת ה-24 נעלמה ביום שבת באגם קומו שבצפון איטליה. על פי המשטרה, איסמעילי ואחת מחברותיה לקבוצת יאנג בויז, שכרו סירה מתנפחת ויצאו ללב האגם. כשהם עגנו, הכדורגלנית קפצה למים ונעלמה.

"אנו זקוקים לתפילות שלכם" מסרה המשפחה בהודעה לתקשורת השוויצרית, אשר מסקרת את האירוע ועוקבת אחריו בצורה צמודה. ביממה האחרונה ערוצי הטלוויזיה ליוו מקרוב את צוותי החילוץ השונים, אשר פועלים באיזור האגם במטרה למצוא את איסמעילי. הצוותים שיגרו אל תוך האגם צוללות קטנות המופעלות על ידי שלט רחוק, שכן הטמפרטורות במים העמוקים בו קרות מדי לבני אדם. אחד מאנשי החילוץ וההצלה אשר מכיר את השטח מקרוב אמר לתקשורת: "אני מנסה להיות אופטימי, אבל מקרי העבר לימדו אותנו שמדובר באיזור קטלני".

בהודעה רשמית של קבוצת הנשים של יאנג בויז נכתב: "קיבלנו הודעה שהשחקנית שלנו, פלוריאנה איסמעילי, נעדרת מאז יום שבת אחר הצהריים בעקבות תאונת שחייה באגם קומו. המשטרה ממשיכה בחיפושים. אנחנו מאוד מודאגים, אבל לא מאבדים תקווה שהכל יסתיים בשלום".

שחקן נבחרת שוויץ, ז'לסון פרננדס, מכיר את אימסעילי היטב אחרי שהשניים הצטלמו יחד לתשדיר של ההתאחדות השוויצרית. היום הוא אמר לתקשורת המקומית: "חבר כתב לי שמישהי שוויצרית נעדרת באגם קומו. אחר כך גיליתי שמדובר בפלוריאנה והייתי בהלם. אני מקווה שהיא עדיין בחיים, אני מתפלל לשלומה".

פלוריאנה עיסמאילי. אתר רשמי
הסטטוס שונה ל"נעדרת". פלוריאנה איסמעילי במדי נבחרת שוויץ/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully