וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורי גוף עשתה היסטוריה: "זאת הפעם הראשונה שבכיתי אחרי משחק"

ילדת הפלא בת ה-15 הדהימה כשגברה על ונוס וויליאמס בת ה-39 בקרב בין הצעירה בווימבלדון לוותיקה מכולן. 'קוקו' ריגשה את העיתונאים בצניעותה ופירגנה לוונוס: "בלעדיה לא הייתי כאן"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: נובאק דג'וקוביץ' מתכונן לווימבלדון

בתחילת השבוע שעבר קורי גוף בת ה-15 עוד הייתה בבית הספר שלה בפלורידה ונבחנה במדעים. ביום חמישי היא ניצחה במוקדמות ווימבלדון את גריט מינן הבלגית והפכה לטניסאית הצעירה אי פעם שמשתתפת בווימבלדון. אם ההישג הענק הזה לא מספיק, אז היום (שני) גוף פגשה את האלילה שלה ונוס וויליאמס (בת 39) לקרב בין הצעירה מכולן לוותיקה מכולן בסיבוב הראשון בווימבלדון. התוצאה הדהימה את כולם: גוף עשתה היסטוריה, ניצחה 4:6 4:6 את מי שזכתה בעבר 5 פעמים בווימבלדון, והפכה לטניסאית הצעירה ביותר שמנצחת בטורניר.

גוף הנרגשת, אשר מכונה 'קוקו', צנחה אל הקרקע בסיום המשחק ודמעה מהתרגשות. במסיבת העיתונאים היא אמרה: "לא ידעתי מה אני בדיוק מרגישה באותו רגע. זאת הפעם הראשונה שבכיתי אחרי משחק. קשה לי להסביר את זה. אמרתי לעצמי להישאר רגועה, אבל זה היה קשה כי אף פעם לא שיחקתי במגרש כל כך גדול".

היא כמובן גם פירגנה ליריבתה, אותה היא מעריצה: "זה היה מדהים לשחק נגדה. אני עדיין לא ממש קולטת שזה קרה. אמרתי לה תודה רבה על היום הזה, על מי שהיא ועל מה שהיא עשתה. היא ההשראה שלי. בלעדיה, לא הייתי משחקת כאן טניס היום". בסיום גוף גם ריגשה את העיתונאים עם בקשת תודה בלתי שגרתית וצנועה: "תודה לכל מי שהגיע לראיין אותי ולדבר איתי. שמחתי לפגוש את כולכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully