וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה החתימה את דודי טויטו, הפועל פתח תקוה את עומר בוארון

היורדת מליגת העל צירפה את המגן השמאלי שסיים חוזה במכבי נתניה וחוזר לקדנציה שנייה, שחקן הכנף בן ה-27 חתם אצל היריבה העירונית

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: מ.ס. אשדוד פותחת את עונת 2019/20

מכבי פתח תקוה, המקווה לחזור תוך עונה אחת לליגת העל כפי שעשתה בביקור הקודם שלה בלאומית, החתימה הערב (שני) את המגן השמאלי דודי טויטו על חוזה לעונה הקרובה אחרי שהוא סיים את חוזהו במכבי נתניה. הקבוצה כבר החלה את אימוניה ותצא בעוד כשבועיים וחצי למחנה אימונים באוסטריה.

טויטו בן ה-25 חוזר למעשה לקדנציה שנייה במכבי פתח תקוה, במדיה רשם 15 הופעות בעונת 2015/16 וגם כבש את שערו היחיד במסגרת ליגת העל. לפני כן שיחק בהפועל באר שבע בה גדל, ואחרי העונה בפתח תקוה עבר במכבי שעריים, הפועל עפולה וכאמור בנתניה. בעונה הקודמת הופיע ב-12 משחקי ליגה, מתוכם 11 בהרכב.

דודי טויטו שחקן מכבי פתח תקוה עם המנהל המקצועי עומר גולן. אתר רשמי מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
החתמה ראשונה לעונה. דודי טויטו עם המנהל המקצועי עומר גולן/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי פתח תקוה

בצד השני של הכביש, הפועל פתח תקוה הודיעה הערב על צירופו של שחקן הכנף עומר בוארון, שחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. בוארון בן ה-27, שהבקיע 10 שערים במדי בית"ר תל אביב רמלה בעונה הקודמת, אמר לאחר החתימה: "אני מאושר להצטרף למועדון ולא יכול לחכות לפגוש בקהל הגדול והתומך שראיתי בעונה שעברה מהצד השני. אני גאה ללבוש את החולצה הכחולה, יחד נעזור לקבוצה לעמוד במטרותיה ולהגיע הכי גבוה שאפשר".

העולה החדשה מ.ס. כפר קאסם, שהחלה אתמול את אימוניה, המשיכה בחידוש ההסכמים עם כמה מהשחקנים שהצטיינו בעלייה מליגה א'. אחרי ששמרה על השוער צליל חתוכה, הקפטן סאמח מרעב והקשרים בן כוואז, איתי אלקסלסי וירדן כהן, כפר קאסם האריכה חוזה בעונה אחת גם לבלם בן בנימין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully