וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 ריצות ביומיים: היאנקיז חגגו על בוסטון בלונדון

ניו יורק פתחה פער של 11 משחקים מהאלופה אחרי סוויפ באצטדיון האולימפי בבירת הממלכה. המשחק הראשון המשוגע נגמר ב-13:17 ונכנס להיסטוריה והשני ב-8:12

הסדרה האירופית הראשונה אי פעם של ה-MLB, שנערכה אתמול (שבת) והיום באצטדיון האולימפי בלונדון, סיפקה את הסחורה בענק ובסיומה, ניו יורק יאנקיז השיגה שני ניצחונות על היריבה הגדולה בוסטון ופתחה ממנה פער שככל הנראה כבר לא ייסגר.

המשחק הראשון היה משוגע במיוחד. הוא נמשך 4:42 שעות, משחק תשעת האינינגים השלישי באורכו אי פעם ב-MLB וסיפק לא פחות מ-30 ריצות, הכמות השנייה בגובהה בהיסטוריה במפגש בין היאנקיז לרד סוקס.

בסיומו של יום פרוע, הפסים ניצחו 13:17, כאשר הם מובילים 0:6 באינינג הראשון ומסלקים את ריק פורסלו מהגבעה אחרי אאוט אחד בלבד, רואים את מייקל צ'ייביס משווה ל-6:6 בחלק התחתון של האינינג שנמשך 58 דקות ומגיבים עם שמונה ריצות רצופות, לפני שבוסטון איכשהו כמעט הצליחה לחזור למשחק.

המפגש השני נפתח עם שלושה הומראנים של הרד סוקס כבר באינינג הראשון, משהו שהם לא עשו מאז מאי 1979. אלא שניו יורק שוב הסתערה והשיגה תשע ריצות באינינג השביעי, בדרך לניצחון 8:12, כאשר בוסטון שוב מתקרבת עם ארבע ריצות באינינג השמיני, אך לא יותר מזה.

בסך הכל נרשמו 50 ריצות משותפות בשני המשחקים, הכי הרבה בשני מפגשים בין היאנקיז לרד סוקס אי פעם. בנוסף, נרשמו 65 חבטות ותשעה הומראנים, בעוד שתי הקבוצות משתמשות ב-30 מגישים. היאנקיז עלו למאזן אדיר של 28:54, הרד סוקס 11 משחקים מאחור עם 40:44 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully