וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: המתאזרח אייזאה אייזנדורף חתם לעונה הבאה

30.6.2019 / 15:09

הפורוורד (23, 1.98) שרשם בעונה שעברה 9.8 נקודות למשחק בליגה הלאומית במדי הפועל חיפה מצטרף לקבוצה של בית הלחמי: "ממשיכים עם שחקנים רעבים וצעירים שיבואו להוכיח את עצמם בכל אימון ומשחק"

one

בווידאו: תקציר משחקה האחרון של הפועל תל אביב בעונה שעברה

הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הפורוורד אייזיאה אייזנדורף ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל חיפה. "אנחנו ממשיכים בבניית הסגל לעונה הבאה, עם שחקנים רעבים וצעירים שיבואו להוכיח את עצמם בכל אימון ומשחק, ויתנו הכל בכל הזדמנות למען הקהל", אמר המאמן אריאל בית הלחמי לאחר ההחתמה.

אייזנדורף (23, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת לה מוין מה-NCAA2 בעונה שעברה, וסיים את עונתו האחרונה עם 11.5 נקודות ו-5.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. בקיץ שעבר חתם כמתאזרח בהפועל חיפה ופתח את העונה כאחד השחקנים המפתיעים בליגה הלאומית, אך לא הצליח לשמור על יציבות ובסופו של דבר רשם 9.8 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק.

הסגל של בית הלחמי כולל נכון לעכשיו חמישה שחקנים ישראלים - תומר גינת וים מדר שממשיכים מהעונה שעברה ושלושה שחקנים צעירים שהצטרפו: אייזנדורף, מייקל בריסקר ששיחק בעונות האחרונות במכבי רעננה וחואקין שוכמן שהצטרף עם המאמן מגלבוע/גליל. בקבוצה בחנו אפשרות לצרף את דמטריוס טרידוול, ששיחק בעבר בגלבוע/גליל, הפועל עפולה והפועל אילת, אך נכון לעכשיו העסקה לא יוצאת לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully