וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון וניו יורק מוכנות למפגש היסטורי בלונדון

שתי היריבות הגדולות של ה-MLB, הרד סוקס והיאנקיז, יקיימו בשבת וראשון באצטדיון האולימפי את הסדרה האירופאית הראשונה בתולדות הליגה. צפו בתמונות

בשנים האחרונות מנסות הליגות הבכירות בארצות הברית להפוך ליותר ויותר בינלאומית וכעת, אחרי שה-NBA וה-NFL כבר קיימו משחקים בבירת אנגליה, לונדון, מגיע תורה של ליגת הבייסבול.

שתי הקבוצות המפורסמות בענף, ניו יורק יאנקיז ובוסטון רד סוקס, שמרכיבות את אחת היריבויות הגדולות בארצות הברית, נבחרו להיות הראשונות שמשתתפות ב"סדרת לונדון" והן נפגשות היום (שבת) ומחר לשני משחקים באצטדיון האולימפי. בשנה הבאה ייפגשו שם לסדרה דומה שתי יריבות גדולות אחרות, הפעם מהנשיונאל ליג, שיקגו קאבס וסנט לואיס קרדינלס.

למרות שמדובר בביקור בכורה באירופה, הרי שזו ממש אינה הפעם הראשונה בה ה-MLB יוצאת מגבולות ארצות הברית. בפורטו ריקו נערכו עד היום כ-50 משחקים וגם מונטריי (מקסיקו), סידני (אוסטרליה) וטוקיו (יפן) אירחו מפגשים שונים, כולל את צמד המשחקים שפתח את העונה הנוכחית.

השחקנים מצדם, מצאו את העניין די משעשע ובעיקר את השדה המרכזי של המגרש שהוקם עבורם. הנקודה המרוחקת ביותר של השדה המרכזי היא 385 פיט בלבד, מעט מאוד במונחי MLB וכמו שאמר אחד המשתתפים: "בתיכון שלי היה מגרש גדול יותר". מעבר לכך, גם גל החום השוטף את אירופה יהיה אתגר והטמפרטורה בסוף השבוע תחצה את 30 המעלות. השחקנים ניצלו את היום כדי לבלות בבירת הממלכה ושני המנג'רים, אלכס קורה וארון בון, אפילו העבירו כמה שעות ביחד בסיור בארמון בקינגהאם.

AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully