וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסתפק בארד: מישה זילברמן הפסיד בחצי הגמר מול אנדרייס אנטוסון

29.6.2019 / 13:32

אחרי שהבטיח אתמול מדליה שביעית לישראל במשחקים האולימפיים, שחקן הבדמינטון נכנע 2:0 לדני המדורג שני. יקבל מענק מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל ומשרד התרבות והספורט

מישה זילברמן. לילך וייס רוזנברג
מדליה היסטורית. זילברמן/לילך וייס רוזנברג

מישה זילברמן עשה היום (שבת) היסטוריה כשזכה במדליית ארד במשחקים האולימפיים במינסק. שחקן הבדמינטון, שהפסיד במהלך טורניר הזוגות המעורבים יחד עם אמא שלו, יסתפק בארד אחרי שהפסיד 2:0 בחצי הגמר מול אנדרייס אנטוסון, הדני המדורג שני בטורניר. במערכה הראשונה זילברמן נוצח 21:9 בראשונה ובמערכה השנייה 21:11.

כזכור, אתמול זילברמן בן ה-30 ניצח את המדורג שלישי בטורניר, מארק קאליוו מהולנד, 21:12, 17:21, 15:21. הניצחון הבטיח לזילברמן מדליית ארד לפחות, וכמובן מענק בסך עשרות אלפי שקלים מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל ומשרד התרבות והספורט. מדובר במדליה שביעית לישראל במשחקי אירופה, שמהווים הכנה לטוקיו 2020: סרגיי ריכטר זכה בזהב והבטיח כרטיס לאולימפיאדה, לי קוכמן זכה בכסף בג'ודו, ולינוי אשרם זכתה בארבע מדליות (שתי זהב, שתי כסף).

"העייפות מהמשחק אתמול הכריעה אותי", אמר זילברמן. "אתמול נתתי 120% מיכולתי, והרגשתי היום שאינני יכול להפיק זאת היום מהגוף שלי. עשיתי את המקסימום על פי מה שהגוף איפשר לי היום. רק עכשיו אני מעכל את גודל ההישג. אני בטוח שמחר, כשאהיה על הפודיום, יהיה לי פלאשבק גדול לרגעי הסיום של המשחק אתמול ברבע הגמר בו ניצחתי בשלוש מערכות. אני מקווה שההישג הגדול הזה יקדם את הבדמינטון בישראל ואת החשיפה לענף. אני מאמין שלראשונה אשפר את הדירוג העולמי שלי ואפרוץ את מחסום ה-40 שהיה דירוג השיא שלי".

מישה זילברמן. לילך וייס רוזנברג
מישה זילברמן/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully