וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לריאל מדריד? "אמבפה סירב להאריך את חוזהו בפריס סן ז'רמן"

בספרד טוענים שהכוכב הגדול החליט לעזוב את אלופת צרפת ומחפש אתגר חדש. הבלאנקוס מועמדים להחתימו, יפגוש את ניימאר בקלאסיקו?

עריכת וידאו: מתן חדד

בזמן שסביב ניימאר מתחולל מחול שדים של ממש והברזילאי מחפש קבוצה חדשה, ייתכן מאוד שפריס סן ז'רמן תאבד הקיץ גם את היהלום הכי גדול שלה. ב"מארקה" הספרדי מדווחים היום שקיליאן אמבפה מסרב להאריך את חוזהו במועדון הצרפתי ושישנה סבירות גבוהה שהוא בדרך לריאל מדריד.

יש לציין שלאמבפה יש עוד שלוש שנים בחוזה שחתם ב-2017, אבל הצעה גבוהה ממועדון אחר עשויה לגרום לו לבקש לעזוב אחרי שמוקדם יותר הקיץ בטקס חלוקת פרסי מצטייני העונה אמבפה כבר רמז על כך שהוא עשוי לעזוב ואמר שהוא "בנקודת מפנה בקריירה שלו".

שחקני פריס סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, ניימאר. רויטרס
ייפגשו בקלאסיקו בעונה הבאה? ניימאר ואמבפה/רויטרס

על פי הדיווחים אל חלאיפי הבעלים של פריס עושה מאמצים גדולים מאוד כדי להשאיר את אמבפה שמצידו "מרגיש שמיצה את עצמו בפריס סן ז'רמן", עמה הוא זכה באליפויות קלות מאוד בצרפת. החדשות האלו מגיעות בזמן שניימאר ונציגיו מנסים לבשל את העסקה שבמסגרתה הברזילאי יחזור לברצלונה, אך שייתכן שהשניים ייפגשו שוב כיריבים בעונה הבאה בליגה הספרדית.

אמבפה, שכידוע זכה עם צרפת במונדיאל בקיץ הקודם, התפוצץ בעונה שעברה במדי פריס עם 33 שערי ליגה, 11 שערים יותר מסגנו בצרפת ניקולא פפה כשרק שער אחד הושג בפנדל. לאמבפה, רק בן 20, יש כבר 48 שערים ב-86 משחקים במדי פריס אליה הוא הצטרף ממונאקו בקיץ 2017.

בעוד שאל חלאיפי די סלל את דרכו של ניימאר החוצה, הוא ממש לא רוצה לאבד את אמבפה, עליו אמר לפני שבועיים: "הוא רוצה להיות מעורב יותר בפרויקט ולהמשיך לצמוח עם הקבוצה, עם המועדון. אבל הסברתי לו שאת האחריות אתה לא מבקש אלא משיג. לפעמים אפילו בכוח. הוא בחור מאוד פיקח, אני בטוח שהוא הבין. האם הוא יהיה בפ.ס.ז' בעונה הבאה? אני לא בטוח ב-100 אחוז אלא ב-200 אחוז. אני לא אתן לשחקן מטורף כזה ללכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully