וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה: יונתן קופלב ומיכאל לייטרובסקי השיגו את הקריטריון לאליפות העולם

28.6.2019 / 18:32

אחרי טומרקין וחירותי, לישראל יש עוד שני שחיינים באליפות שתיערך בדרום קוריאה. לייטרובסקי ניצח בתחרות ההזדמנות האחרונה עם שיא אישי של 24.84 שניות ב-50 מטר גב, קופלב הגיע ארבע מאיות אחריו

מיכאל לייטרובסקי (מימין) עם יונתן קופלב, שחיינים ישראלים. פטריסיה בן עזרא, איגוד השחייה, אתר רשמי
עלו יחד. מיכאל לייטרובסקי, מימין, עם יונתן קופלב בסיום המשחה/אתר רשמי, פטריסיה בן עזרא, איגוד השחייה

אחרי ששני שחיינים השיגו את הקריטריון לאליפות העולם בתחרות המטרה הראשונה בשבוע שעבר ברומא, הערב (שישי) הכמות הוכפלה במשחה אחד. זה קרה במסגרת תחרות ה-Trials, ההזדמנות האחרונה לקביעת קריטריונים, במשחה 50 מטר גב, בו יונתן קופלב ומיכאל לייטרובסקי הבטיחו את מקומם באליפות בדרום קוריאה.

השניים פספסו במעט את זמן המטרה (25.17 שניות) בשבוע שעבר, אולם הפעם הותירו אותו הרחק מאחור. לייטרובסקי הצעיר (שהיה קרוב מאוד גם הבוקר במרחק הכפול) היה זה שנגע ראשון בקיר עם שיא אישי נהדר של 24.84 שניות. אלוף אירופה לשעבר והשיאן הישראלי הגיע ארבע מאיות אחריו וחגג גם הוא, וזאת למרות ששחה עם אצבע פרוקה.

השניים התחבקו ארוכות בסיום במים וזכו לתשואות רמות ממאות הצופים ביציעים במכון וינגייט. "האמנתי שאני יכול לעשות את זה כבר בבוקר. עכשיו כשעשיתי, יש פרפרים בבטן", אמר לייטרובסקי בסיום. קופלב התייחס לפציעתו ואמר: "האצבע בסדר, עכשיו המטרה היא להכין אותה לאליפות העולם. בשבוע שעבר פחות הלך, והנה השבוע שיפרתי בחצי שנייה כמעט. ככה זה בספרינט".

השניים מצטרפים כזכור ליעקב טומרקין ומירון חירותי שכבר הבטיחו את מקומם באליפות העולם. לעומתם, מרקוס שלזינגר (50 פרפר), תומר פרנקל (100 פרפר) ודניס לוקטב (200 חופשי) היו קרובים מאוד, אבל פספסו במעט את הקריטריונים בסיום היום הראשון של התחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully