וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: גאנה הסתבכה ביום של שלוש תוצאות 0:0

הכוכבים השחורים רשמו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון על הקמרונים ומאנג'ק (90 דקות). מאורטיניה עשתה היסטוריה

וידאו: רויטרס, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מישל פלאטיני לאחר מעצרו

המחזור השני של שלב הבתים באליפות אפריקה 2019 הנערכת במצרים, הגיע לסיומו הערב (שבת) עם שלושה משחקים ואפס שערים. בראשון חגגה מאוריטניה הקטנה נקודה היסטורית לאחר 0:0 עם אנגולה במסגרת בית ה', ואילו בבית ו' נרשם 0:0 בשחזור חצי הגמר מ-2017 בין האלופה קמרון לגאנה. גם בהתמודדות בין בנין לגינאה ביסאו לא נכבשו שערים.

שחקן נבחרת קמרון ז'ורז' מאנג'ק מול שחקן נבחרת גאנה ווקאסו מובארק. רויטרס
גם זה משהו. מאנג'ק מול מובארק/רויטרס

מאוריטניה - אנגולה 0:0

שתי הנבחרות עלו יחד מאותו בית במוקדמות וכעת נפגשו גם באליפות עצמה. אנגולה שהביסה 1:4 את מאוריטניה בבית והפסידה לה בחלוף ארבעה ימים בחוץ הגיעה כפייבוריטית לאחר ה-1:1 מול טוניסיה, אולם לא נראתה ככזו. הנבחרת של המאמן הצרפתי קורנטן מרטינס היתה לא פחות טובה, וחגגה נקודה היסטורית בהופעת הבכורה שלה בטורניר.

שחקני נבחרת מאוריטניה. רויטרס
סיבה למסיבה. מאוריטניה חוגגת/רויטרס

קמרון - גאנה 0:0

מאז הזכייה האחרונה שלהם בתואר היבשתי ב-1982, הכוכבים השחורים פגשו את קמרון ארבע פעמים באליפות אפריקה ולא הצליחו לנצח. אחרי שתי תוצאות תיקו, הגיעו הפסדים בחצי הגמר ב-2008 (1:0) ועם אברהם גרנט על הקווים בחצי הגמר ב-2017 (2:0) שלאחריו הקמרונים גם הניפו את הגביע. הערב הם חזרו למסלול תוצאות התיקו, שמסבכת אותם בשל ה-2:2 המאכזב עם בנין במחזור הפתיחה. ז'ורז' מאנג'ק (90 דקות) וחבריו, מנגד, עולים לפסגת הבית, בדרך הבטוחה לשמינית הגמר. שתי הנבחרות בעטו 22 פעמים לשער (8:14 לגאנה), רק שלוש מהן הלכו למסגרת.

בנין - גינאה ביסאו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully