וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: גרמניה וספרד הרשימו בדרך לשחזור הגמר הקודם

לוקה ואלדשמידט המשיך ללהוט וכבש צמד ב-2:4 הדרמטי של גרמניה על רומניה, הספרדים הלהיבו ב-1:4 על צרפת ועלו לגמר רביעי בחמשת הטורנירים האחרונים

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פרננדו טורס הפורש

גמר יורו 2019 לנבחרות צעירות יהווה שחזור לגמר של 2017. האלופה המכהנת גרמניה הזיעה הערב (חמישי) בדרך לניצחון דרמטי 2:4 על רומניה בכיכובו של מלך שערי הטורניר לוקה ואלדשמידט, וסגניתה ספרד הצטרפה אליה לאחר מכן עם 1:4 משכנע על צרפת.

לוקה ואלדשמידט שחקן נבחרת גרמניה הצעירה. רויטרס
כוכב הטורניר. לוקה ואלדשמידט חוגג/רויטרס

גרמניה - רומניה 2:4

איזה משחק קיבלנו בבולוניה. השופט הישראלי אוראל גרינפלד שרק לשני פנדלים בעזרת ה-VAR וכבר התכונן להארכה, אלא שאז הגיע כוכב הטורניר לוקה ואלדשמידט ושלח את גרמניה לגמר. החלוץ של פרייבורג, שהבקיע חמישה שערים בשלושת משחקי שלב הבתים, כיפר על החמצה אדירה כשהשלים צמד גדול בכדור חופשי בדקה ה-90 והשווה בכך את שיא השערים לטורניר אחד במסגרת זו (מרכוס ברג השבדי שכבש גם הוא שבעה ב-2009).

רומניה סיפקה כדורגל מלהיב בשלב הבתים, בעיקר ב-2:4 על אנגליה, אבל הפעם הייתה בצד הלא נכון של התוצאה הזו. הפתיחה הייתה של גרמניה, עם מבצע אישי של נאדים אמירי בדקה ה-6 ומיקום רע של השוער אנדריי ראדו. הרומנים, שישתתפו בקיץ הבא בטורניר האולימפי לראשונה מאז 1964, קיבלו מגרינפלד פנדל מוצדק בדקה ה-27 וג'ורג'ה פושקאש איזן. אותו פושקאש השלים צמד בנגיחה אחרי הרמה של אנדריי איבן מצד שמאל בדקה ה-44 והרומנים ירדו להפסקה שמחים ומאושרים. אלא שהמחצית השנייה הייתה כל כולה של גרמניה. גרינפלד הצביע על הנקודה הלבנה בדקה ה-51 לאחר משיכה בחולצה והסקורר ואלדשמידט בעט פנימה, עם נגיעה קלה של השוער. גרמניה לחצה והחמיצה, עד השמאלית של ואלדשמידט לקורה ופנימה בדקה ה-90. כאן רומניה נשברה, אלכס פשקאנו קיבל אדום מגרינפלד והשריקה הזו הובילה לעוד כדור חופשי, אותו אמירי ירה לרשת כדי לחגוג גם הוא צמד בדקה ה-94.

אנדריי ראדו שוער נבחרת רומניה הצעירה. רויטרס
מסע הקסם של רומניה הגיע לסיומו. אנדריי ראדו/רויטרס
שחקני נבחרת גרמניה הצעירה חוגגים. רויטרס
גמר שני רצוף. שחקני גרמניה חוגגים/רויטרס

ספרד - צרפת 1:4

הצגה מרשימה של הספרדים בדרך לגמר שני רצוף מול גרמניה. צרפת, שלא מיצתה שמץ מהפוטנציאל שלה בטורניר הזה, המשיכה להציג יכולת חלשה אבל איכשהו עלתה ליתרון בדקה ה-16 מפנדל של ז'אן פיליפ מאטטה. אלא שהשליטה הספרדית הייתה מוחלטת והתוצאה התהפכה עוד לפני ההפסקה. אחרי שתי הצלות גדולות של פול ברנרדוני, מארק רוקה הכניע אותו מקרוב בדקה ה-28 ומיקל אויארסבאל השלים את המהפך עם פנדל בתוספת הזמן של המחצית.

הכדורגל הסוחף של ספרד נמשך גם במחצית השנייה, ופביאן רואיס פרגן נהדר לדני אולמו בדקה ה-47. השער היפה של המשחק הגיע בדקה ה-67, אז פאבלו פורנאלס סיפק מסירת פאלש קסומה מצד שמאל ובורחה מאיורל הפציץ פנימה. המחליף קרלוס סולר כבר חשב שהוא חותם את המשחק עם הקפצה נהדרת בדקה ה-90, אבל המגן פודה באלו טורה הציל בגלישה מהקו ומנע שער חמישי. זה יהיה גמר רביעי של ספרד בחמשת הטורנירים האחרונים, והיא תוכל לרשום זכייה חמישית ביום ראשון.

דני אולמו שחקן נבחרת ספרד הצעירה. GettyImages
השליטה הספרדית לא הוטלה לרגע בספק. דני אולמו/GettyImages
בורחה מאיורל שחקן נבחרת ספרד הצעירה. GettyImages
אחראי לשער היפה של המשחק. בורחה מאיורל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully