וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 15: הטניסאית הצעירה אי פעם שהעפילה לווימבלדון מהמוקדמות

קורי גוף השיגה ניצחון שלישי ברציפות במוקדמות, אליהן נכנסה עם כרטיס חופשי. עכשיו היא חולמת לפגוש את אחת מהאחיות וויליאמס

מתוך טוויטר

בחודש מרץ האחרון חגגה קורי גוף את יום הולדתה ה-15. היום (חמישי), כשהיא בת 15 ו-122 יום, הפכה הנערה האמריקאית לטניסאית הצעירה ביותר בהיסטוריה ששורדת את סיבובי המוקדמות ומעפילה להגרלה הראשית של ווימבלדון.

גוף, שקיבלה כרטיס חופשי למוקדמות לאחר שזכתה ברולאן גארוס לנערות בשנה שעברה, השלימה שבוע חלומי עם 1:6, 1:6 מוחץ על גריט מינן הבלגית בדרך לניצחון שלישי ברציפות - כולם בשתי מערכות חלקות. בדרך, הצליחה להדיח גם את המדורגת ראשונה במוקדמות, אליונה בולסובה זאדיונוב, שהגיעה עד הסיבוב הרביעי ברולאן גארוס האחרון.

"ידעתי שאני האנדרדוג ופשוט ניסיתי ליהנות", אמרה גוף. "סרינה וויליאמס היא הסיבה שאבא שלי קנה לי מחבט. לא אכפת לי מול מי אוגרל, אבל הלוואי שאזכה לשחק מול סרינה. אם אשחק מול אחת מהאחיות וויליאמס, זה יהיה חלום שמתגשם". אגב, את הופעת הבכורה שלה בווימבלדון רשמה ונוס ב-1997 - שבע שנים לפני שגוף נולדה.

האמריקאית תהיה בת ה-15 הראשונה שמשתתפת בהגרלה הראשית מאז שלורה רובסון הבריטית עשתה זאת ב-2009. "לא היו לי ציפיות", אמרה על המוקדמות. "ההורים שלי אף פעם לא שמו לי גבולות, הם תמיד אמרו לי לכוון כמה שיותר גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully