וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד החתימה את גאבור לנגהאנס לעונה נוספת

המקשר הגרמני, אחד ממצטייני האליפות ההיסטורית, האריך את חוזהו בקבוצה. רמת השרון צירפה את יוסי אפו, רותם סגל עבר לעירוני רחובות

גאבור לנגהאנס שחקן הפועל אשדוד בכדוריד. דני מרון
מכוכבי האליפות של אשדוד. גאבור לנגהאנס/דני מרון

הפועל אשדוד, אלופת ישראל בכדוריד, הצליחה לשמור על אחד מכוכביה, גאבור לנגהאנס הגרמני. המקשר המצוין האריך היום (חמישי) את חוזהו בקבוצה מהדרום. אשדוד אמנם איבדה את דור קלדרון ושרון שלם שחזרו למכבי ראשון לציון אחרי השאלה, אבל שמרה אצלה את השוער טומיסלב סטויקוביץ' וכן את שי וטל הרשקוביץ, עומרי קושמרו, האחים יוסי וישראל ביטרמן, וצעירי הקבוצה המוכשרים. הכוכב העולה שלה, אדיר כהן, נמצא בהתרשמות בשוויץ, ועשוי לעזוב לאחר שיותם טל והשוער תום שם טוב כבר חתמו בהפועל ראשון לציון. את שם טוב יחליף השוער אורון ברגיל שמגיע מחולון.

מנגד, מי שמסתמנת כקבוצה שתיתן פייט משמעותי, מלבד הראשוניות, היא א.ס. רמת השרון שהודיעה אמש על החתמתו של פיבוט נבחרת ישראל, יוסי אפו, שמגיע מבני הרצליה. רמת השרון כבר ביצעה כמה החתמות מעניינות בהן של ולדיצה סטויאנוביץ', דניאל שקלים קפטן נבחרת ישראל, המרכז אופיר כהן וכמובן המאמן ניקולה מקסימוביץ'.

רותם סגל שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד. דני מרון
נפרד ממכבי ראשון לציון לטובת רחובות. רותם סגל/דני מרון

גם עירוני רחובות בישרה על שתי החתמות מעניינות היום, כאשר רותם סגל, המקשר של נבחרת ישראל ומכבי ראשון לציון, מצטרף לשורותיה יחד עם המרכז מתן גולץ, אף הוא יוצא הקבוצה הצהובה והנבחרות הצעירות. השניים חוברים למאמן שחר הבר, לאחר שמושיקו אלימלך שוער נבחרת ישראל הצטרף לא מכבר לקבוצה המתחדשת.

החתמה נוספת השבוע הייתה של המרכז אריאל רוזנטל בהפועל קרית אונו, שצירפה את המאמן גלעד מאור. בנס ציונה חתמו המקשרים איד סלימוביץ' הבוסני ואיגור צ'סליוב המולדבי, ואילו העולה החדשה מדימונה צירפה את עומר רובינשטיין וירדן לחמן.

השבוע הזה נפתח כמובן עם ההחתמה של שוער נבחרת ישראל דן טפר בקבוצת שרבור מהליגה השנייה בצרפת. כעת מסקרן יהיה לראות מי יהיו השוערים במכבי ראשון לציון, אחרי שאלדר שיקלושי כבר חתם במ.כ באר שבע.

בתוך כך, נבחרת העתודה של ישראל שמתכוננת לאליפות אירופה עד גיל 20, תשתתף בסוף השבוע בטורניר האומות היוקרתי בגרמניה. הלילה היא תפגוש את נבחרת איסלנד ומחר את נבחרת גרמניה, ובהמשך היא עשויה לפגוש את נורבגיה או הולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully