וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו סארי: "אני מעשן 60 סיגריות ביום, אחרי משחקים אני חייב סיגריה"

המאמן החדש של יובנטוס הודה: "במשחקים אני לא מרגיש צורך לעשן, אחריהם זה קשה". וגם על המטוס הפרטי שביקש בשביל כלבו

יוטיוב

בווידאו: גם ארסן ונגר היה מעשן במהלך משחקים כשזה היה מותר

אחרי עונה קשה שהסתיימה עם טעם מתוק בעקבות הזכייה בליגה האירופית, מאוריציו סארי מתכונן לג'וב החדש שלו כמאמן יובנטוס. המאמן בן ה-60 סיים את דרכו בצ'לסי לפני כמה שבועות ואתמול הוא סיפק ריאיון מחוייך ממקום החופשה המשפחתית שלו, רגע לפני שיובנטוס מתחילה את ההכנות לעונה החדשה.

סארי ידוע כמעשן כבד ובאיטליה ישנן לא מעט בדיחות על הנושא הזה. בגלל שאסור לעשן באצטדיונים באנגליה, כשהוא אימן את צ'לסי הוא נצפה לא אחת עם בדל סיגריה כבוי כשעמד על הקווים. אחרי הניצחון על ארסנל בגמר הליגה האירופית, סארי לא התאפק, התרווח על הספסל והדליק סיגריה.

אתמול הוא סיפר: "אני מעשן 60 סיגריות ביום, זה כנראה קצת יותר מדי. במהלך משחקים אני לא מרגיש את הצורך לעשן, אבל אחרי שריקת הסיום זה קשה ואין דבר שאני רוצה יותר מסיגריה".

המאמן גם סיפר על בן משפחה פחות מוכר שלו: "כשאימנתי את נאפולי, היה כלב שהגיע בכל יום למתקן האימונים של ולא היה לו בעלים. אימצתי אותו לפני שלוש וקראתי לו צ'ירו. כשהייתי בלונדון, שכרתי מישהי שתדאג לו בזמן שאני באימונים. כשהמראתי מאנגליה לטורינו כדי לחתום ביובנטוס, ביקשתי מטוס פרטי כדי שיאפשרו לו להיות איתי בתא הנוסעים".

מאוריציו סארי עם בדל סיגריה. GettyImages
כשאימן את צ'לסי, סארי היה מסתובב עם בדל סיגריה כבוי/GettyImages
מאוריציו סארי מעשן. GettyImages
סארי בנאפולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully