וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני מצ'אדו חזר לבולטימור וחבט להומראן

לראשונה מאז הטרייד, הכוכב שיחק בקמדן יארדס (במדי סן דייגו) וסיפק את הסחורה אחרי שקיבל סטנדינג אוביישן. היאנקיז שברו שיא הומראנים רצופים

מני מצ'אדו סן דייגו פאדרס. AP
זכה לאהבה. מצ'אדו/AP

באמצע העונה שעברה נשלח מני מצ'אדו בטרייד מבולטימור ללוס אנג'לס דודג'רס והגיע עם הקבוצה מ-LA עד לוורלד סיריס. בפגרה הוא החליט לחתום על חוזה עתק בסן דייגו והלילה (בין שלישי לרביעי), חזר לראשונה לקמדן יארדס, לפגוש את האוריולס.

כמה ימים אחרי הקאמבק המרגש של אלברט פוחולס לסנט לואיס (במהלכו הכוכב הוותיק גם סיפק הומראן), מצ'אדו זכה לסטנדינג אוביישן יפה מהקהל המקומי ואחרי סטרייקאאוט באינינג הראשון, ננעל על ההגשה הראשונה של האינינג השלישי ושלח פצצה של 455 פיט ליציע.

בהמשך הוא הוסיף RBI עם סינגל וגם סחט הולכה והפאדרס יצאו עם ניצחון 3:8 מהמפגש מול הקבוצה הכי גרועה בליגה וקטעו רצף של שלושה הפסדים. המצב שלהם עדיין לא מזהיר במיוחד והם עם מאזן 40:38.

*** למרות שלל פציעות, ניו יורק יאנקיז נהנית מעונה חלומית עד כה והלילה, המפציצים מהברונקס הצדיקו את הכינוי שלהם ונכנסו לספרי השיאים של הליגה עם משחק מספר 28 ברציפות בו הם חבטו להומראן. די ג'יי לה-מיו הפציץ כליד-אוף במפגש מול טורונטו והיאנקיז שברו את השיא בו החזיקה טקסס מאז 2002.

במהלך הרצף, 14 שחקנים שונים חבטו ל-50 הומראנים בסך הכל עבור היאנקיז, שרשמו הומראן בכל משחק מאז ה-25 במאי, חודש בדיוק. בעונה שעברה הפסים שברו שיא ליגה עם 267 הומראנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully