וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזי ספורי: "הגעתי למועדון ענק עם המגרש הכי ביתי בישראל"

25.6.2019 / 20:29

הקשר שחתם בהפועל באר שבע לחמש שנים, נפרד מהפועל תל אביב: "תמיד תהיו בליבי. מקווה להצדיק את האמון של אלונה והצוות"

רמזי ספורי חתם היום (שלישי) בהפועל באר שבע לחמש שנים ונפרד מהפועל תל אביב. הקשר בן ה-23 כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "תודה למועדון הפועל תל אביב על כל מה שעשה עבורי. לאנשים במערכת, לאוהדים, לחברים ולכל מי שהאמין בי. דרכינו נפרדות, אבל תמיד תהיו בלבי. תודה לכולם. הגעתי למועדון ענק, עם קהל מדהים שבכל שבוע מרעיד את המגרש הכי ביתי בארץ. אני מקווה שאצליח להצדיק את האמון של הגברת אלונה ברקת והצוות המקצועי".

ספורי אמר לאתר הרשמי של הפועל באר שבע: "אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להיות חלק ממועדון גדול כמו הפועל באר שבע. אני בטוח שכולנו יחד נעשה הכל כדי לגרום לקהל שלנו ולנו עצמנו להיות גאים בקבוצה. מבחינה אישית אני מבטיח שאתן הכל על המגרש ומה שנותר זה לעבוד קשה".

אבי נמני, רמזי ספורי, אלונה ברקת. אתר רשמי
תחנה חמישית בקריירה. ספורי עם נמני וברקת/אתר רשמי

לספורי, תוצר מחלקת הנוער של הפועל תל אביב, הייתה קריירה רצופה בעליות ומורדות בקבוצה הבוגרת. הוא ערך את הופעת הבכורה בבוגרים של הפועל תל אביב בפברואר 2013 כשנכנס כמחליף מול מכבי נתניה בבלומפילד, ונשאר בקבוצה גם בשנים הבאות. בעונת 2014/15 הפך לשחקן סגל קבוע וכבש שני שערים ב-28 הופעות בליגת העל, ובעונה שלאחר מכן ערך 15 הופעות בליגת העל וכבש גם כן שני שערים.

לאחר מכן יצא ספורי לסבב השאלות: תחילה בבני סכנין, לאחר מכן בהפועל אשקלון, ולבסוף במכבי נתניה - עד שחזר להפועל תל אביב לקראת העונה שעברה. בחצי השני של העונה הפך ספורי לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה. הוא סיים את 2018/19 כמלך השערים (8) והבישולים (5) של הקבוצה. מדובר בהחתמה התשיעית של באר שבע הקיץ אחרי ההצטרפות של גל לוי, נאור סבג, שון גולדברג, חוסה אנחל קאריו, ג'ימי מרין, עדן שמיר, ארנסטס שטקוס ודוד קלטינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully