וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי קאונטי אישרה לצ'לסי לנהל מו"מ עם פרנק למפארד

שחקן העבר האגדי של הבלוז מתקרב לחזרה לגשר. אם ימונה במקום מאוריציו סארי, הקבוצה מהצ'מפיונשיפ תפוצה ב-4 מיליון ליש"ט

ריאל מדריד TV

באנגליה בטוחים: פרנק למפארד חוזר לצ'לסי והפעם כמאמן. כלי התקשורת המובילים בממלכה מספרים שקבוצתו של המאמן, דרבי קאונטי, אישרה לבלוז לפתוח במו"מ עם שחקנם האגדי וייתכן מאוד שהוא ימונה בקרוב במקומו של מאוריציו סארי.

אם המגעים יבשילו לכדי חתימה, צ'לסי תפצה את דרבי ב-4 מיליון ליש"ט, מיליון פחות ממה שהיא קיבלה מיובנטוס על סארי. "ההכנה לעונה הבאה עומדת בפתח ואנחנו מקווים שצ'לסי תסכם את העניין במהרה", נאמר בהודעה רשמית מטעם דרבי.

למפארד החל את קריירת האימון שלו בקית שעבר והצליח להצעיד את הראמס לגמר פלייאוף העלייה לפרמיירליג. אחרי עזיבתו של סארי הוא הפך למועמד המועדף של האוהדים לתפוס את מקומו של סארי.

פרנק למפארד מאמן דרבי קאונטי. רויטרס
בדרך הביתה. למפארד/רויטרס

למפארד שיחק בצ'לסי 13 שנה. הוא לבש את מדי הקבוצה ב-648 משחקים בכל המסגרות וזכה איתה ב-11 תארים משמעותיים. אם ימונה, קשר העבר יירש סגל לא מבריק, שנחלש אחרי מכירתו של אדן הזאר לריאל מדריד, אבל לא יכול להתחזק בגלל שעל צ'לסי הוטל חרם החתמות שחקנים למשך שני חלונות העברות.

אחד מהשחקנים שחוזרים מהשאלה וכנראה יישארו בסגל, תאמי אייברהם, אמר: "אין מישהו יותר טוב לשחק בשבילו. הוא אגדה והייתה לו עונה ראשונה נהדרת כמאמן ראשי".

אם וכאשר, למפארד יגיע עם שני אנשי צוות מדרבי ושניהם מכירים את צ'לסי היטב: עוזר המאמן ג'ודי מוריס גדל בקבוצה, החל בה את הקריירה ושיחק במדיה שבע שנים. אחרי שפרש הוא אימן במחלקת הנוער של הבלוז ובשנה שעברה הצטרף ללמפארד בדרבי. מאמן הכושר כריס ג'ונס, שיחק בקבוצת המילואים של צ'לסי ושימש כמאמן כושר במילואים ובקבוצה הבוגרת בשנים 2006-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully