וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ווימבלדון: יוליה גלושקו הובסה, גם דניז חזניוק בחוץ

לא יהיו ישראלים בהגרלה הראשית: המחבט מספר 1 של ישראל נוצחה 6:2, 6:1 בשעה ו-4 דקות, חזניוק הפסידה 6:3, 7:6 (5)

הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו. GettyImages
לא נעים. גלושקו/GettyImages

יוליה גלושקו, המדורגת 169 בעולם, הודחה היום (שלישי) בסיבוב הראשון של מוקדמות ווימבלדון בצורה די מביכה עם 6:2, 6:1 מול חריט מינן הבלגית, שמדורגת 129 בעולם ודורגה 19 במוקדמות. הישראלית, שלא הצליחה להיכנס מעולם להגרלה הראשית בווימבלדון, לא תעשה את זה גם הפעם אחרי שהחזיקה מעמד רק שעה וארבע דקות על המגרש.

גלושקו סיימה את המשחק עם 10 ווינרים בלבד לעומת 25 שגיאות לא מחויבות, בעוד הבלגית חבטה רק 9 ווינרים, אבל ביצעה כמות מזערית של 6 שגיאות לא מחויבות. מינן זכתה ב-19 מ-21 נקודות מאחורי ההגשה הראשונה שלה (90%), בעוד גלושקו זכתה באחוזים נמוכים מאוד (54% מהנקודות מאחורי ההגשה הראשונה ו-32% מאחורי השנייה).

דניז חזניוק הודחה מוקדם יותר בסיבוב המוקדמות הראשון. הישראלית, המדורגת 262 בעולם, הפסידה 6:3, 7:6 (5) לפאנגז'ו ליו הסינית, המדורגת 199, בתום שעה ו-36 דקות. חזניוק בת ה-24, שזכתה לפני שישה ימים בטורניר בפורטוגל, לא תיכנס לטורניר גרנד סלאם גם הפעם ותמשיך לחפש את העלייה הראשונה להגרלה הראשית.

ליו סיימה את המשחק עם 7 אייסים, בעוד גלושקו לא הגישה אפילו אייס אחד. בנוסף, הסינית חבטה 27 ווינרים לעומת 31 שגיאות לא מחויבות בעוד חזניוק סיימה עם 24 ווינרים ו-34 שגיאות לא מחויבות. אגב, חזניוק הובילה כבר 2:5 בשובר השוויון של המערכה השנייה, אבל אז הפסידה חמש נקודות ברציפות.

ההדחה של השתיים, יחד עם ההפסד של דודי סלע אתמול, קבעו שלא יהיה אף ישראלי או ישראלית בהגרלה הראשית של טורנירי היחידים והיחידות בווימבלדון השנה. זו הפעם הראשונה שזה קורה מאז 2013, אז הודח דודי סלע בסיבוב המוקדמות הראשון ומאז הוא שיחק בכל שנה בהגרלה הראשית של הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully