וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון אושרה ותשחק בעונה הבאה ביורוקאפ

25.6.2019 / 16:29

הכתומים ישחקו במפעל המשני של היורוליג. במועדון רוצים לשמור על המשכיות וינסו להחתים את לונג, המילטון ומונרו

ONE

מכבי ראשון לציון תשחק בעונה הבאה ביורוקאפ, כך אישרו בהנהלת היורוליג היום (שלישי). הכתומים יכנסו על התקן של הכרטיס שהוקצה לבלגיה, הולנד וישראל, כשהם היחידים שניגשו למפעל מכל המדינות הללו. בהמשך היום צפויים בהנהלת המפעל לפרסם את הרשימה הרשמית של הקבוצות שישחקו במפעל.

בכך תשוב ישראל להיות מיוצגת במפעל המשני של אירופה אחרי שנה, כשהפועל ירושלים ששיחקה במפעל במשך שנים רבות, העדיפה לשחק בליגת האלופות של פיב"א. ראשון לציון חוזרת לאירופה אחרי הפסקה בת שנתיים. הכתומים השתתפו בעונת 2015/16 ביורופקאפ והגיעו עד רבע גמר המפעל, ובעונה לאחר מכן עברו את שלב הבתים בליגת האלופות והודחו הפלייאוף.

הקבוצה של גיא גודס, שהגיעה אשתקד עד לגמר הפיינל פור, צפויה לשמור על חלק גדול מהסגל לקראת העונה הבאה. בגזרה הישראלית אדם אריאל, נמרוד טישמן ונועם דוברת מחזיקים בחוזים וימשיכו, בעוד עוז בלייזר ימשיך בזכות אופציה של הקבוצה. בגזרת הזרים רוצים במועדון לשמור על שלושה מארבעת הזרים שהריצו אותם בסיום העונה - קמרון לונג, אלכס המילטון ודריל מונרו, ומנהלים מגעים עם שלושתם.

מודעה של מכבי ראשון לציון לרגל כניסתה ליורוקאפ. אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
בראשון כבר מתחילים להתרגש/אתר רשמי, אתר מכבי ראשון לציון

רשימת הקבוצות שישתתפו במפעל בעונה הבאה: מונאקו, ארקה גדיניה (פולין), בודצ'נוסט, צדביטה זאגרב, אולימפיה לובליאנה (סלובניה), דרושפאקה, חובנטוד בדאלונה, טרנרטו, אולדנבורג, גלאטסראיי, ברשיה, לימוז', לוקומוטיב קובאן, מכבי ראשון לציון, אנדורה, נאנטר, פרטיזן בלגרד, פרומיתיאס (יוון), אולם, ריטאס וילנה, וירטוס בולוניה, טופאש בורסה, ונציה, מלאגה, קאזאן, זניט סנט פטרסבורג.

יש לציין כי אחת מהקבוצות הללו תעבור ליורוליג אחרי שתקבל כרטיס חופשי כשכרגע הפייבוריטית לכך היא זניט סנט פטרסבורג הרוסית כשגם פרטיזן בלגרד הוזכרה כמועמדת. ישיבת היורוליג, בה ייקבע מי תקבל את הכרטיס החופשי, תתקיים במהלך השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully