וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביטן על ספורי: "נלחמתי עליו ורציתי אותו, אבל יש חוקים בכדורגל"

25.6.2019 / 13:35

באירוע הפרידה מהפועל חדרה דיבר אביטן על הקשר שעוזב את הפועל תל אביב וגם על הפרידה מהאקסית. גולן: "חולם על הרגע הזה שתחזור להיות מאמן בהפועל חדרה" המגן חגי גולדנברג חתם לעונה אחת בקבוצה

צילום וידאו: שלומי גבאי עריכת וידאו: מתן חדד

היום (שלישי) בלשכת ראש העיר בחדרה התקיים אירוע פרידה ממאמן הפועל חדרה בשנתיים האחרונות ניסו אביטן שחתם במאי האחרון במפתיע לשנתיים בהפועל תל אביב וגרם לטלטלה בחדרה.

אביטן נשא דברים בקצרה: "היה מסע של קסם, באתי מאהבה והקרבתי לא מעט. היה לי חשוב שאנשים ידעו כמה אני אוהב את המקום הזה. היה לי צוות מקצועי מדהים ואוהדים מדהימים ושחקנים מדהימים. גם אם היו קולות צורמים בעזיבה זה לא היה מכוון, אף אחד לא רצה שככה זה יגמר. אם המשוגע הזה (אורן גולן) לפני שנתיים לא היה לוקח את החלטה למנות אותי אני לא יודע אם הייתי מאמן כדורגל היום".

אביטן התייחס גם לעזיבתו של רמזי ספורי מהפועל תל אביב לטובת הפועל באר שבע: "זו אבידה קשה. נלחמתי עליו ורציתי אותו, אבל יש חוקים בכדורגל. ברגע שמשלמים את סעיף השחרור והוא בעצמו רוצה לעבור, אין לנו כל כך מה לעשות. אנחנו כבר חושבים על שחקנים מחליפים שיכולים להיכנס למשבצת שלו".

עוד בנושא:
באר שבע: רמזי ספורי ודוד קלטינס סיכמו לחמש שנים
בית"ר ירושלים פתחה עונה: "מכוונים גבוה"

ניסו אביטן וצבירה גלדמן. שלומי גבאי
לא רצו שיגמר ברע. ניסו אביטן וצביקה גנדלמן/שלומי גבאי

ראש העיר צביקה גנדלמן, נפרד מהמאמן היוצא ולא חסך במחמאות:. "אני ביקשתי בשם העיר חדרה להיפרד מניסו, אחרי שנתיים שיירשמו בדפי ההיסטוריה הספורטיבית בעיר חדרה. אני גם יודע להגיד שאחרי שהחול שוקע שניסו מרגיש וירגיש בבית. כמו שניסו נתן להפועל חדרה, הפועל חדרה נתנה לו את הבמה והביאה אותו לקדמת המאמנים בארץ".

גולן גם כן התייחס למשבר סביב עזיבתו של ניסו: "אני מודה שטעיתי בגישה שלי לעשות ברוגז באותם ימים שהייתי כועס ועכשיו אני מודה לך שגם ברגעים הקשים שמרנו על הגינות הדדית כמה שאפשר. האהבה הכל כך עזה שלי באופן אישי לניסו אביטן גם כאדם וגם כמאמן היא זו שגרמה לאכזבה שלי מהפרידה. היה לי קשה עם העניין הזה. אני חולם על הרגע הזה שתחזור להיות מאמן בהפועל חדרה, בלי לפגוע במאמן החדש אורי גוטמן".

המגן חגי גולדנברג, בן 29, חתם לעונה אחת בהפועל חדרה. גולדנברג שיחק בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה, גדל במכבי פתח תקווה ושיחק גם במכבי נתניה. לאחר החתימה אמר השחקן: "אני שמח להצטרף לחדרה ומחכה כבר לפתיחת האימונים. בעונה שעברה חדרה בתאפיינה ברוח המיוחדת שלה, ואני מאמין שגם העונה נוכל לעשות דברים יפים יחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חגי גולדנברג שחקן עירוני קרית שמונה. דני מרון
חתם לעונה אחת בחדרה. חגי גולדנברג/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully