וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה במכבי חיפה: הסיכויים שמאור בוזגלו יחתום גבוהים מאוד

25.6.2019 / 9:29

ההתנגדויות לשובו של הקשר הוסרו, הפערים הכספיים בין הצדדים קטנים, ובכרמל מצפים שהוא יצטרף לחלק השני של מחנה האימונים. בקבוצה מחפשים מגן שמאלי וחלוץ

מסע"ת מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

במכבי חיפה מעריכים שהסיכויים שמאור בוזגלו יסגור בקבוצה בימים הקרובים גבוהים מאוד, וזאת אחרי הפגישה עם יעקב שחר אתמול (שני). בקבוצה שוחחו עם כל הגורמים הרלוונטיים וכולם בסופו של דבר הסירו התנגדויות בנוגע להחתמתו של הקשר, כאשר רק הנושאים הכספיים נותרו על הפרק. עם זאת גורמים המעורים בפרטים אמרו שאין פערים גדולים בין הצדדים וההערכה היא שהקשר יחתום בקרוב ויצטרף לחלק השני של מחנה האימונים של הקבוצה. בקרב הקהל הדעות חלוקות בנושא, אך במועדון מאמינים שבוזגלו שוב יתחבב מהר מאוד על הקהל.

בינתיים בקבוצה קרובים להשלים את בניית הצוות המקצועי, כאשר ההערכה שהיא שעם החזרה ממחנה האימונים יצטרף לקבוצה מאמן כושר זר. בנוסף, במועדון רוצים להתחזק במגן שמאלי ובחלוץ וכן לנסות ולהשאיר את ניקיטה רוקאביצה. בנוגע לז'ורז' מאנג'ק, שייחל הערב את דרכו עם נבחרת קמרון באליפות אפריקה במשחק מול גינאה ביסאו, פיפ"א תחליט עד יום ראשון האם הוא נחשב לשחקן חופשי, ובמקרה כזה בחיפה צפויים להשאירו לעוד עונה.

עוד בנושא

ההחלטה בקרוב: מאור בוזגלו נפגש עם יעקב שחר
אריק בנדו פוטר מהנוער של מכבי חיפה: "מאכזב ופוגע"

מאור בוזגלו שחקן מכבי חיפה. ראובן כהן, אתר רשמי
בקרוב שוב בירוק? מאור בוזגלו/אתר רשמי, ראובן כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully