וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך עם בית הלחמי: חואקין שוכמן חתם בהפועל תל אביב

25.6.2019 / 8:06

שחקן הבית של גלבוע/גליל (24, 1.91) עבר יחד עם מאמנו לדרייב אין וחתם לשנתיים. רשם העונה 7.9 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

הפועל תל אביב הגיעה אמש (שני) לסיכום עם חואקין שוכמן מגלבוע/גליל על חוזה לשנתיים, והיום שוכמן חתם על חוזהו באופן רשמי. כתוצאה מהחתימה, ישלמו בדרייב אין דמי השבחה לגלבוע/גליל בה שיחק שוכמן עד כה. "שמח ומתרגש להצטרף להפועל תל אביב, אמר חואקין שוכמן עם חתימתו, "מחכה לשחק מול אלפי האוהדים של הפועל באולמנו הביתי".

מאמן הקבוצה אריאל בית הלחמי: "אני שמח שחואקין הצטרף אלינו, מהיכרותי הוא יביא איתו לכל משחק את כל הלב והנשמה, יחד עם הרוח המיוחדת שלו - זו שאנו רוצים לראות מהשחקנים שישחקו העונה בהפועל תל אביב".

שוכמן (24, 1.91), יליד ארגנטינה, שיחק כל הקריירה בגלבוע/גליל, כשבעונת 2014/15 שיחק לתקופה קצרה גם בהפועל עפולה מהלאומית במסגרת הכרטיס הכפול. הפריצה הגדולה שלו הגיעה אחרי שהוביל את גלבוע בחזרה לליגת העל ומאז הפך לאחד השחקנים החשובים בקבוצה. שוכמן שיחק בנבחרת הנוער והעתודה של ישראל, ואף זומן למספר משחקים במסגרת קמפיין מוקדמות אליפות העולם של נבחרת ישראל.

העונה רשם שוכמן 7.9 נקודות ו-4.4 ריבאונדים בממוצע למשחק בליגה, כשאשתקד רשם את עונתו הטובה בקריירה עם 9.2 נקודות ו-5.4 ריבאונדים בממוצע. שוכמן הוא החיזוק השני של האדומים הקיץ אחרי שכבר סיכמו את תנאיו של מייקל בריסקר ממכבי רעננה. השניים חוברים לים מדר ותומר גינת שמחזיקים בחוזה אצל הקבוצה של אריאל בית הלחמי. צוף בן משה צפוי לחזור מהשאלה בת חצי עונה בעירוני נס ציונה.

חואקין שוכמן שחקן גלבוע/גליל. לילך וייס רוזנברג
עובר עם בית הלחמי. חואקין שוכמן/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully