וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: צרפת ורומניה נפרדו ב-0:0 צפוי שהעלה את שתיהן

שתי הנבחרות שהיו זקוקות לתיקו כדי לעלות לחצי הגמר, אכן סיימו בתוצאה כשהרומנים מתמסרים מאחור בדקות האחרונות. בחצי הגמר: ספרד - צרפת, גרמניה - רומניה

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

שלב הבתים ביורו הצעירות 2019 ננעל הערב (שני) בצורה הצפויה ביותר עם 0:0 בין צרפת לרומניה במשחק בו השתיים היו זקוקות לתיקו כדי לעלות. במשחק שלא קבע כלום אנגליה ניצחה 2:3 את קרואטיה.

בחצי הגמר ספרד תשחק מול צרפת וגרמניה תפגוש את רומניה. המשחקים ייערכו ביום חמישי.

צרפת - רומניה 0:0

אופ"א שינתה את הפורמט של הטורניר כדי לאפשר ליותר נבחרות להשתתף. בגלל זה שלוש הנבחרות שמסיימות ראשונות בבתים עולות לחצי הגמר וגם הנבחרת עם המאזן הכי טוב מבין אלה שסיימו במקום השני חוברת אליהן. זה הוביל למצב אבסורדי ולא ספורטיבי לפיו תיקו יהיה טוב גם לרומניה וגם לצרפת כדי לעלות לחצי הגמר. לא זו בלבד, אלא גם שהמקום הראשון או השני הם די חסרי חשיבות כיוון שהם מובילים למפגשים עם גרמניה וספרד, שתי נבחרות חזקות שההבדלים ביניהן קטנים מאוד אם בכלל קיימים.

לכן, קיבלנו כצפוי תיקו ואפילו אי אפשר לבוא באיזשהן טענות כלפי הנבחרות, המאמנים או השחקנים שלהן, אלא רק כלפי הארגון שמנהל את הפורמט הזה - אופ"א. שתי הנבחרות אפילו לא ניסו להסתיר את העובדה שהן משחקות על תיקו ולא רשמו אף בעיטה למסגרת. השתיים גם הבטיחו את הכרטיס לטורניר האולימפי, לצרפת זו הפעם הראשונה מאז 1996 ולרומניה בפעם הראשונה מאז 1964.

אנגליה - קרואטיה 3:3

גם המשחק הזה לא קבע כלום כי שתי הנבחרות כבר הודחו ולכן קיבלנו כדורגל פתוח ומשוחרר נטול הגנות. ריס נלסון העלה את אנגליה ליתרון עם פנדל בדקה ה-11, יוסיפ ברקאלו איזן (39), ג'יימס מדיסון (48) החזיר את היתרון לנבחרת שלושת האריות, אבל ניקולה ולאשיץ' איזן שוב (62). ג'ונג'ו קני שוב סידר לאנגליה יתרון (70) וברקאלו שוב איזן (82).

שחקני נבחרת צרפת הצעירה חוגגים. GettyImages
שחקני צרפת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully