וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוס ואן אריק: "כבוד גדול עבורנו לשאת את השם ואן אריק"

רוס ומארשל ואן אריק, בניו של המתאבק האגדי קווין ואן אריק, יערכו הערב (19:00, אגו טוטאל) את קרב הבכורה שלהם ב-MLW יחד עם טום לולר: "המסע לישראל היה כמו חלום. לא ידענו שהמתאבקים הישראלים יהיו מקצועיים כל כך"

רוס ומארשל ואן אריק, בניו של המתאבק האגדי קווין ואן אריק, ערכו את קרב הבכורה שלהם בליגת MLW (הקרב ישודר הערב ב-19:00 באגו טוטאל). האחים ואן אריק, שהתאבקו בשנים האחרונות ברחבי ארצות הברית ופעמיים בישראל ב-2017, סיפרו לפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" על ההתרגשות מקרב הבכורה ביחד עם אלוף העולם של MLW ולוחם ה-UFC לשעבר, טום לולר, נגד צוות קונטרה ועל הקשר החם לישראל.

רוס, מארשל ואן אריק. עיבוד תמונה
ממשיכים את המורשת של האבא. רוס ומארשל ואן אריק/עיבוד תמונה

רוס בן ה-31 ומארשל בן ה-27 אמרו על הקאמבק של משפחת ואן אריק לעולם ההיאבקות: "זו הייתה שנה מטורפת עבורנו. הסרט הדוקומנטרי של ערוץ VICE וההכרזה המפתיעה בספורטס אילוסטרייטד על ההגעה שלנו ל-MLW, התזמון לא היה יכול להיות יותר מושלם במצב של הקריירה שלנו. בשלב הזה אנחנו מוכנים יותר מתמיד להיות בחברה גדולה יותר כמו זו, והפרסום היה מדהים. זה כבוד גדול עבורנו לשאת את השם ואן אריק".

על קרב הבכורה ב-MLW עם טום לולר אמרו: "אחנו אוהבים את הסגנון שלו כי הוא הביא הרבה מעולם ה-MMA אל ההיאבקות, אז מעניין מאוד לצפות בו ואנחנו כבר מתים להתאבק איתו. אנחנו אסירי תודה שהוא בחר בנו ואנחנו רוצים להראות לו שהוא בחר נכון. אנחנו תמיד מנסים לברר מי היריבים שלנו וללמוד אותם והכל, אבל אנחנו בהחלט לא נכנסים לזה בפחד. כרגע אנחנו מרגישים שלא רק טקסס, ישראל והוואי מאחורינו, גם כל ארצות הברית מאחורינו. אנחנו ניתן את כל מה שיש לנו, ואני הייתי מפחד לעמוד מולנו בזירה כי אנחנו משולהבים ונחושים. אנחנו כבר מתים להראות לעולם מה אנחנו מסוגלים".

רוס, מארשל ואן אריק. עיבוד תמונה
רוס ומארשל ואן אריק/עיבוד תמונה

על ההגעה הכפולה לישראל ב-2017 סיפרו: "המסע לישראל היה כמו חלום. היינו רחוקים כל כך מהבית, אבל כשפוגשים את האנשים אתה מרגיש בבית מיד. כולם הכירו את הוואן אריקים וכולם היה נחמדים כל כך. זה היה מטורף. כשגילינו שמזמינים אותנו שוב לאחר מספר חודשים לליגת ההיאבקות הישראלית ה-IWL, לא האמנו. לא ידענו שהמתאבקים הישראלים יהיו מקצועיים כל כך. כל המתאבקים היו מאומנים היטב, הזירה טובה והליגה שם נהדרת. יש שם כישרונות נהדרים. אנחנו היינו מופתעים לטובה. אנחנו עדיין מספרים לכולם שיש ליגה טובה בישראל, והם רק צריכים לקבל את ההזדמנות בטלוויזיה. יש משהו טוב בישראל וצריך לראות את זה. אנחנו נעזור במה שנוכל".

על הקשר אל ישראל אמרו: "אני חושב שאבא שלי יוכל להזדהות כאדם ובהשוואה לישראל. אבא שלי הוא האיש הכי גדול, אבל הוא היה מוקף באוייבים ותמיד ניסה לעשות את הדבר הנכון. אני חושב שאנשים בישראל יכולים להזדהות איתו. תמיד כיבדנו את ישראל המדינה קטנה כל כך אבל היא מוקפת באוייבים וישראל עדיין עומדת איתנה, ועל זה אבא שלי אמר שהוא ביסס את סגנון הלחימה שלו, כמו ישראל. אנחנו באמת אוהבים את ישראל. אתם הייתם החלק הכי טוב בקריירה שלנו, כשהגענו לישראל זה השלב שהו ההיאבקות נהייתה כיפית. היינו בצומת דרכים האם להמשיך או לא,וזה נתן לנו מספיק כדי להמשיך קדימה ותראו איפה אנחנו היום. אנחנו מקווים לחזור בעתיד, זה החלום שלנו".

כמו כן, רוס ומארשל ואן אריק התייחסו בריאיון לסיפור הטראגי של המשפחה וכיצד היה לגדול תחת הצל שלו, היחסים הקרובים עם האבא קווין, הסירוב להגיע למבחנים ב-WWE, ומי לדעתם המתאבק הישראלי שיכול להצליח בחו"ל.

צפו בפודקאסט ההיאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully