וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברוקלין תחתים את דיאנדרה ג'ורדן כדי לפתות את דוראנט

בארה"ב טוענים שהנטס מנסים להחתים את הסנטר משום שהוא נחשב לחבר קרוב של כוכב גולדן סטייט. גם הניקס עדיין בתמונה

צילום ועריכת וידאו: צילום גולשים

למרות הפציעה הקשה, קווין דוראנט נחשב אולי לשחקן החופשי הכי מסקרן ומבוקש בקיץ הקרוב ב-NBA. כוכב גולדן סטייט צפוי להחמיץ כמעט את כל העונה הבאה בגלל הפציעה שלו בגיד האכילס, אבל מאחורי הקלעים החל כבר המאבק על שירותיו.

אחרי הדיווחים על הניקס והלייקרס, בארה"ב טוענים שהקבוצה שעשויה לזכות בו היא דווקא ברוקלין, ויש לה תכנית כיצד לעשות את זה. עיתונאי "ניו יורק טיימס", מארק סטיין טוען שדוראנט הוא חבר קרוב מאוד של דיאנדרה ג'ורדן, סנטר הניקס שגם הוא יהפוך להיות שחקן חופשי בחודש הבא. התכנית של הנטס היא להחתים את ג'ורדן ובכך לפתות את דוראנט להצטרף אליהם.

שחקני נבחרת ארה"ב בכדורסל, דיאנדרה ג'ורדן, קווין דוראנט. GettyImages
בקרוב ישחקו ביחד? דוראנט וג'ורדן/GettyImages

הנטס, שהעפילו לפלייאוף בעונה החולפת ונראו לא רע עם דיאנג'לו ראסל המצוין, הם גם הפייבוריטים להחתים את קיירי אירווינג ובארה"ב היו מספר דיווחים שגרסו שקיירי ודוראנט דיברו על האפשרות להתאחד. כך או כך, גם הניקס יעשו מאמצים לשמור על ג'ורדן, שאותו הם השיגו בטרייד הגדול עם דאלאס על פורזינגיס.

אגב, על פי ESPN, הלייקרס מנסים להחזיר לשורותיהם את דיאנג'לו ראסל (עליו ויתרו לטובת לונזו בול רק לפני שנתיים) וברוק לופז (לו איפשרו לעזוב גם כן לפני שנתיים). ראסל, שרשם עונת פריצה בברוקלין בעונה החולפת, הוא היעד האטרקטיבי יותר מבחינת הלייקרס, וגם הוא עצמו מעוניין לחזור לקבוצה, אם כי אך ורק בתנאי שיקבל הצעה כספית גבוהה מספיק (עדיין לא ברור האם ללייקרס יישארו 23 או 31 מיליון דולר אחרי החתמת אנתוני דייויס).

* ב-NBA מדווחים על טרייד נוסף שנרקם ובמסגרתו פורטלנד העבירה לאטלנטה את אוון טרנר בתמורה לקנט בייזמור.

עוד באותו נושא

דיווח: קוואי לאונרד ויתר על אופציית השחקן, עשוי להישאר בטורונטו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully