וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: קמרון פתחה עם ניצחון, תיקו מאכזב לגאנה

שערים של יאיא בננה וסטפון באהוקן סידרו לנבחרת של קלרנס סיידורף 0:2 על גינאה ביסאו. רק 2:2 לכוכבים השחורים נגד בנין

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

בית ו' באליפות אפריקה נערך היום (שלישי) עם שני משחקים. קמרון עמדה בציפיות והשיגה שלוש נקודות, בעוד גאנה אכזבה ואולי גם הסתבכה לקראת ההמשך.

קמרון - גינאה ביסאו 0:2

הנבחרת של קלרנס סיידורף לא הרשימה במיוחד במחצית הראשונה, אבל לחץ כבד בפתיחת המחצית השנייה סידר לה את שלוש הנקודות היקרות בפתיחה. ז'ורז' מאנג'ק, ששיחק בעונה החולפת במכבי חיפה, השלים 90 דקות בקמרון. יאיא בננה כבש את השער הראשון בדקה ה-66. קרל טוקו אקאמבי הגביה קרן משמאל ובננה נותר חופשי לחלוטין מרחק חמישה מטר מהשער ונגח בקלילות אל הרשת את ה-0:1. ההגנה של גינאה ביסאו המשיכה לפשל בגדול ואחרי שתי טעויות אומללות אחת אחרי השנייה בדקה ה-69 סטפון באהוקן נותר לבד מול השוער ובעט פנימה את ה-0:2.

גאנה - בנין 2:2

תוצאה מאכזבת מאוד לכוכבים השחורים, בעוד בנין שחרה לטורניר לראשונה מאז 2010, השיגה תוצאה מחמיאה ואולי יכולה אפילו להיות מאוכזבת לאור ההתפתחויות. הגיבור של הסנאים היה מיקאל פוטה הוותיק, שכבש בדקות 2 ו-63. האחים איוו, אנדרה (בדקה התשיעית) וג'ורדן (בדקה ה-42) קבעו מהפך עבור גאנה, אבל הנבחרת שלהם לא הצליחה לשמור על היתרון. ג'ון בוי הורחק בדקה ה-54 והכוכבים השחורים סיימו את המשחק ב-10 שחקנים.

ז'ורז' מאנג'ק שחקן נבחרת קמרון מול סורי מאנה שחקן נבחרת גינאה ביסאו. רויטרס
מאנג'ק בפעולה/רויטרס
שחקן נבחרת בנין, מיקאל פוטה. רויטרס
פוטה חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully