וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגה נוספת באירופה? עירוני נהריה מעוניינת להירשם ליורופקאפ

הסגולים, שסיימו את העונה שעברה רק במקום ה-11, עשויים להצטרף לנס ציונה במפעל הרביעי בחשיבותו. מנהלת הליגה תמצה אפשרויות אחרות לפני שתאשר להם את המהלך

one

האם ישראל תיוצג העונה בידי חמש קבוצות במפעלים האירופיים השונים? עירוני נהריה מעוניינת להירשם ליורופקאפ ולהצטרף לעירוני נס ציונה במפעל הרביעי בחשיבותו. עם זאת, הסגולים ממתינים עדיין לתשובת מנהלת הליגה.

נהריה סיימה את העונה החולפת רק במקום ה-11 בליגה, אולם בשל חוסר ההיענות של מועדונים אחרים היא זיהתה את ההזדמנות להצטרף למפעלים הבינלאומיים. בעונת השיא של הכדורסל הישראלי באירופה, 2003/04, היא הגיעה לרבע גמר היורופליג (מקבילה של ליגת האלופות כיום).

במנהלת מעודדים כמה שיותר קבוצות לשחק גם באירופה, ואף מציעים מענק בסך 650 אלף שקלים למי שיתגייסו לפרויקט, אולם לא מעוניינים לאפשר ליותר מחמש קבוצות לעשות זאת. לכן, לפני שנהריה תקבל את האישור להמשיך בתהליך, תיבחן לעומק ההזדמנות להעניק את הכרטיס לקבוצות שסיימו לפניה בטבלה, אם כי נראה שהסיכויים שאחת מהן תיענה נראים כרגע נמוכים.

הקבוצות הישראליות שמקומן במפעלים האירופיים כבר מובטח הן מכבי תל אביב (יורוליג), הפועל ירושלים והפועל חולון (ליגת האלופות) ונס ציונה (יורופקאפ), בעוד מכבי ראשון לציון מעוניינת לשחק ביורוקאפ.

יפתח זיו שחקן עירוני נהריה עם אנתוני בארבר. יוסי ציפקיס
יפתח זיו שחקן עירוני נהריה עם אנתוני בארבר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully