וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי אירופה: סרגיי ריכטר זכה בזהב והבטיח כרטיס לאולימפיאדה, קוכמן זכה בכסף בג'ודו

הקלע הישראלי הבטיח מקום באולימפיאדה שלישית ברציפות כשרשם הישג נהדר עם ניצחון בגמר תחרות הירי ל-10 מטרים ברובה אוויר. בג'ודו: לי קוכמן הפסיד בגמר במשקל עד 90 ק"ג, בדמינטון: מישה זילברמן פתח עם ניצחון

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

בווידאו: לינוי אשרם מתקבלת בשדה התעופה

סרגיי ריכטר רשם היום (שני) הישג כפול במינסק. הקלע הישראלי זכה במדליית הזהב במשחקי אירופה כשסיים ראשון בגמר הירי ל-10 מטרים ברובה אוויר עם תוצאה נהדרת של 250.8 נקודות, שהספיקה לו להקדים את סרגיי קמנסקי, אלוף העולם מרוסיה שקבע 250.0, ואת הצ'כי פיליפ נפיצ'אל שסיים עם 228.9 נקודות.

בזכות הזכייה הבטיח ריכטר את מקומו במשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ הבא. זו תהיה האולימפיאדה השלישית ברציפות של ריכטר, שנטל חלק גם בריו 2016 ובלונדון 2012. בתחרות המקבילה לנשים, טל אנגלר סיימה במקום ה-12 במוקדמות עם תוצאה של 625.0 נקודות, מרחק של שש עשיריות מהמקום השמיני שהספיק להעפלה לגמר.

סרגיי ריכטר. באדיבות הוועד האולימפי בישראל, אתר רשמי
הישג כפול. סרגיי ריכטר/אתר רשמי, באדיבות הוועד האולימפי בישראל

* על מזרן הג'ודו, לי קוכמן הצליח לזכות במדליית כסף עד 90 קילוגרם. הג'ודוקא הישראלי הצליח לעלות לגמר, אבל שם הפסיד אחרי 1:21 בניקוד הזהב למיקאיל אוזרלר הטורקי. קוכמן ספג עונש אחד בזמן החוקי כמו יריבו, אך בזמן הזהב ספג עונש נוסף על פאסיביות ואז השניים ספגו עונש ביחד, מה שסידר את מדליית הזהב לטורקי.

להעפיל לגמר התחרות שמוגדרת רשמית כאליפות אירופה. הג'ודוקא בן ה-24, שהפך לבכיר הנציגים של המשלחת הישראלית בשל היעדרותם של מרבית כוכבי הענף, הבטיח לעצמו מדליה במשקל עד 90 ק"ג ויפגוש בגמר את הטורקי מיכאיל אוזרלר, סגן אלוף העולם מ-2017.

קוכמן פתח את דרכו עם ניצחון באיפון על רפאל קוזלובסקי הפולני, והמשיך באיפון נוסף מול רפאל שוונדינגר מליכטנשטיין. בשמינית הגמר הוא שרד קרב קשה מול ההונגרי כריסטיאן תות', וברבע הגמר גבר על הסלובקי מילאן רנדל. בחצי הגמר הוא התגבר על נואל ואנט אנד ההולנדי, והבטיח לעצמו מדליה.

לי קוכמן ג'ודוקא ישראלי. רויטרס
לי קוכמן במהלך הגמר/רויטרס

* בתחרות הבדמינטון, המוגדרת גם היא כאליפות אירופה, פתח מישה זילברמן את דרכו בטורניר היחידים עם ניצחון על הסלובני מיכה איבניץ' בתוצאה 22:24, 18:21.

* מישה זילברמן ואמא שלו, סבטלנה בת ה-61, הפסידו 21:10, 21:10 לצמד ההולנדי רובין טאבלינג וסלנה פיק בבית ג' בזוגות מעורבים בבדמינטון.

* קסניה פוליקרפובה הישראלית פתחה את ההופעות שלה בבית א' בטורניר הבדמינטון עם 8:21, 6:21 מול ליליט פוגוסיאן הארמנית.

לי קוכמן ג'ודוקא ישראלי במהלך גמר המשחקים האירופים. רויטרס
קוכמן בפעולה/רויטרס
לי קוכמן ג'ודוקא ישראלי מול מיקאיל אורזלר ג'ודוקא טורקי. רויטרס
קוכמן בולם ניסיון מתקפה של יריבו/רויטרס
מיקאיל אורזלר ג'ודוקא טורקי. רויטרס
אורזלר אחרי הזכייה במדליה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully