וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: נדב זילברשטיין ימשיך לעונה נוספת

24.6.2019 / 10:42

המאמן שמוביל את הכתומים בשנים האחרונות ימשיך גם בעונה הבאה: "מטרתנו לשמר ולחזק את התהליך בו התחלנו". נס ציונה, שתשחק גם בעונה הבאה ביורופקאפ, תחתים בקרוב את טל דן להארכת חוזה. לימונד מועמד להצטרף

one

בווידאו: משחקה של עירוני נס ציונה נגד הפועל אילת

עירוני נס ציונה הודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של המאמן נדב זילברשטיין לעונה הבאה, וסיימה בכך את פאזל המאמנים בליגת העל. זילברשטיין הוביל אשתקד את נס ציונה לעונה מצוינת, בה סיימה במקום החמישי והודחה ברבע גמר הפלייאוף נגד הפועל אילת ובמקביל בהופעת בכורה באירופה הצעיד את נס ציונה לשמינית גמר היורופקאפ. הכתומים אגב, ישחקו גם בעונה הבאה ביורופקאפ.

"שמח להשאר ולהוביל את הקבוצה בדרך בה החלה ללכת בשנים האחרונות", אמר זילברשטיין בהודעת המועדון, "מטרתנו כעת לשמר ולחזק את התהליך בו התחלנו ולבנות קבוצה מאוחדת, מחוברת, שמחה ומחויבת לעיר, לאוהדים ולדרך המועדון, כזו שתמשיך להתפתח ולייצר מורשת ומסור בכל מסגרת בה תשתתף".

השחקנים היחידים שמחזיקים בחוזה מהעונה שעברה הם רביב פיטשון ותומר זלמנסון, אליהם יצטרף גם הקפטן טל דן שיאריך את חוזהו בקרוב. בין המועמדים להצטרף לקבוצה נמצאים רביב לימונד שסיים את דרכו בהפועל תל אביב ועידן אלבר הצעיר ששייך למכבי תל אביב. בגזרת הזרים יעשו בנס ציונה מאמץ לשמור על דקוואן קוק וטאליב זאנה ששיחקו בשנתיים האחרונות בכתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully