וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: גרמניה עלתה לחצי הגמר אחרי 1:1 מול אוסטריה

לוקה ואלדשמידט שוב כבש (14), קווין גאנסו איזן (24 בפנדל) והאלופה הכהנת עלתה. דנמרק בחוץ אחרי 0:2 מול סרביה

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

בית ב' ביורו הצעירות 2019 ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. גרמניה סיימה ב-1:1 מול אוסטריה ונעלה את הבית במקום הראשון עם שבע נקודות, דנמרק ניצחה 0:2 את סרביה אבל לא עלתה.

גרמניה - אוסטריה 1:1

אלופת הטורניר הצליחה לעלות לחצי הגמר אחרי עוד שער של מי שמסתמן עד כה אולי כמצטיין הטורניר לוקה ואלדשמידט. האוסטרים הצליחו לאזן מפנדל של קווין גאנסו, אבל זה לא הספיק להם והם הודחו. עכשיו גרמניה תחכה לראות מי תהיה היריבה שלה. שלוש היריבות האפשריות מבחינתה הן צרפת, רומניה ואיטליה.

גרמניה עלתה ליתרון בדקה ה-14. יונתן טה הכניס מסירת עומק ללוקה ואלדשמידט והחלוץ הנהדר הזה שיגר פגז לחיבורים מ-22 מטר שלא הותיר לשוער האוסטרי שום סיכוי וקבע 0:1. שער חמישי של ואלדשמידט בטורניר. בדקה ה-24 קיבלו האוסטרים פנדל אחרי שהשוער הגרמני אלכסנדר נובל יצא והכשיל את סשה קלאדז'יץ'. קווין גאנסו מאוגסבורג בעט פנימה וזה 1:1.

לוקה ואלדשמידט שחקן נבחרת גרמניה הצעירה. GettyImages
וואו איזה שער ענק. ואלדשמידט/GettyImages

דנמרק - סרביה 0:2

הדנים כשלו בגדול כיוון שעוד שער שלהם היה מסדר להם את הכרטיס לחצי הגמר אלא אם המשחק בין צרפת לרומניה מחר יסתיים בתיקו. דנמרק הצליחה להשיג 0:2 ואפילו בשלב מוקדם כשיקוב ברון לארסון (21) וג'אקוב ראסמוסן (51) כובשים, אבל לא מצאה את השלישי ונותרה בחוץ.

הדנים כבשו בדקה ה-21. יואקים מיילה, שכבש צמד במשחק הקודם מול אוסטריה, הכניס מסירת עומק ליקוב ברון לארסן מבורוסיה דורטמונד והוא בעט מצד שמאל עם רגל ימין לפינה הרחוקה וקבע 0:1. השער השני של האדומים הגיע בדקה ה-51 כשג'אקוב ראסמוסן היה הכי מהיר להגיב למסירת רוחב ובעט פנימה את ה-0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully