וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מייקל בריסקר סיכם עקרונית

23.6.2019 / 12:45

הגארד (21, 1.85) צפוי להיות שחקן החיזוק הראשון של אריאל בית הלחמי. חואקין שוכמן וגולן גוט מועמדים להחליף את לימונד

שחקן מכבי רעננה מייקל בריסקר. ניב אהרונסון
קופץ כיתה. מייקל בריסקר/ניב אהרונסון

הפועל תל אביב הציגה בשבוע שעבר את אריאל בית הלחמי כמאמן הקבוצה, ומאחורי הקלעים האדומים כבר קרובים לחיזוק ראשון בדמותו של מייקל בריסקר. השחקן, שזכה במדליית הזהב באליפות אירופה לעתודה תחת בית הלחמי בקיץ שעבר, סיכם עקרונית את תנאיו במדים האדומים כשהחתימה הרשמית מתעכבת אך העסקה אמורה לצאת לפועל.

בריסקר (21, 1.85) בנו של שחקן העבר מארק בריסקר גדל במכבי רעננה, ועלה לבוגרים בגיל 18. בקיץ 2017 חתם לשלוש שנים בהפועל אילת אך לא שיחק במדי הקבוצה. בשנה האחרונה סיים בריסקר עם רעננה במקום הראשון בטבלה, אך הקבוצה הודחה בחצי גמר הפלייאוף על ידי מכבי חיפה. הוא רשם 14.4 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים בממוצע למשחק, למרות שבסדרת הפלייאוף היה פחות טוב כשהוא משחק על אף העובדה שהיה רחוק מכשירות מלאה.

בריסקר צפוי להצטרף לשני שחקנים שכבר חתומים בהפועל תל אביב של בית הלחמי לעונה הבאה - תומר גינת, לו אופציית יציאה לאירופה עד אמצע יולי, וים מדר. רביב לימונד, לו הובטח חוזה לעונה הבאה, קיבל הודעה כי הקבוצה מבקשת ממנו למצוא קבוצה אחרת, וצפוי להגיע להבנות על פיצוי כספי תמורה לשחרורו. בין המועמדים לחיזוק הפועל נמצאים חואקין שוכמן מגלבוע/גליל וגולן גוט מעירוני נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully