וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי אירופה בג'ודו: טוהר בוטבול הפסד בקרב על הארד

23.6.2019 / 17:33

הג'ודוקא (עד 73 ק"ג) נכנע ךגיורגיוס אזוידיס היווני. ענבל שמש, גילי שריר, ירדן מאירסון ודין גמר הודחו מוקדם יותר

גילי שריר. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
גילי שריר/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

אחרי האכזבה הגדולה ביום הפתיחה של משחקי אירופה בג'ודו במינסק, שבו הודחו כל ארבעת הנציגים הישראלים, יצא לדרך הבוקר (ראשון) היום השני של התחרויות בהשתתפותם של ענבל שמש, גילי שריר, ירדן מאירסון, דין גמר וטוהר בוטבול, שגם לא הצליחו להביא מדליה.

טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג) עלה לרבע הגמר אחרי ניצחון בווזארי על בילאל צ'ילוגלו הטורקי, אבל הפסיד שם לטומי מסיאס השבדי וירד לבית הניחומים. שם, הוא ניצח את דניס ירצ'ב הרוסי ועלה לקרב על הארד בו פגש את גיורגיוס אזוידיס היווני, אבל הפסיד לו. בוטבול עלה לסיבוב השני אחרי שניצח את קאנו גרסיה הספרדי עם איפון מהיר בתוך 25 שניות.

דין גמר (עד 73 ק"ג) פתח את היום ברגל ימין כשעלה לרבע הגמר עם שני ניצחונות. גמר ניצח את בסיבוב הראשון את אקיל ג'אקובה מקוסובו ובשמינית הגמר הכניע את דמיטריס פדוסיינקובס הלטבי עם ריתוק כשנותרו 14 שניות לסיום הקרב. אלא שברבע הגמר הוא נכנע להידיאט איידארוב שהשיג איפון 29 שניות לפני סיום הקרב.

ענבל שמש (עד 63 ק"ג) הודחה כצפוי בשמינית הגמר על ידי אלופת העולם קלריס אגבגננו. הצרפתייה המצוינת, חברתה הטובה של ירדן ג'רבי, השיגה איפון אחרי 2:13 דקות בקרב. בסיבוב הראשון ניצחה שמש את קטרין וונטראזכר מאוסטריה בוואזרי, שתי שניות לפני סיום הקרב.

גילי שריר נעצרה גם היא בשמינית הגמר אחרי הפסד לאגתה אוזדובה-בלאך מפולין. הקרב נכנס לניקוד זהב, שם הישראלית ספגה עונש שלישי והודחה בגלל פסילה. ירדן מאירסון הפסידה בסיבוב הראשון מול הבוסנית אלכסנדר סאמארדז'יץ' והודחה מהתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully