וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אריק סאבו לא ייצא למחנה ויצטרף לקבוצת המנודים

23.6.2019 / 6:32

הסלובקי יצטרף לצדק, אלו, בן בסט, הרוש, עזרא ואלקרנאווי. עתידו של טאפוקו תלוי בסיכום עם פרלאסה והוא עשוי לחבור למנודים בקרוב. ספורי עדיין על הכוונת של הקבוצה מבירת הנגב

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

גובשה רשימת שחקני הפועל באר שבע שלא ייצאו למחנה האימונים מחר (שני) בפולין. הצוות המקצועי בראשות ברק בכר החליט שאריק סאבו לא ימריא עם הקבוצה והוא יצטרף אל קבוצת המנודים שמונה כבר למעלה משבוע את שיר צדק, עדן בן בסט, דור אלו, חן עזרא ועמראן אלקרנאווי. כמה קבוצות מעבר לים כבר גיששו בעניינו של הסלובקי.

אל הרשימה הנ"ל יצטרף גם אריאל הרוש שקיבל כבר ביום חמישי האחרון הודעה לפיה הוא לא ייצא למחנה האימונים מאחר שהקבוצה רוצה להשתחרר מחוזהו. להרוש יש חוזה לשנתיים נוספות, אבל באר שבע צירפה את ארנסטס שטקוס לאוהד לויטה. במועדון מקווים מאוד שסוכניו של הרוש ימצאו עבורו קבוצה אחרת, ככל הנראה בחו"ל, כשהמיקוד הוא בקפריסין בה השוער שיחק בעבר.

עוד בנושא:

שחקן הפועל באר שבע אריק סאבו. קובי אליהו
מרשימת המנודים של הפועל באר שבע אפשר להעלות הרכב לפלייאוף העליון. סאבו/קובי אליהו

היום צפויה להיסגר העסקה לצירופו של הקשר הקולומביאני בלדומרו פרלאסה מקבוצת סנטה פה. אם הוא יסכם את תנאיו ויאשר את בואו, עשויה באר שבע להשאיר בארץ גם את קווין טאפוקו. פרלאסה מאוד מבוקש על ידי ברק בכר שמשוכנע שהוא התשובה הכי טובה לעזיבת ג'ון אוגו.

היום יחזרו להתאמן שחקני נבחרת ישראל לואי טהא, בן שהר וחאתם עבד אלחמיד. השלושה קיבלו מנוחה של למעלה משבוע אחרי משחקי הנבחרת והם יצטרפו לקראת היציאה למחנה.

בהפועל באר שבע שוקלים ברצינות לשלם את סעיף השחרור של רמזי ספורי בהפועל תל אביב ולצרף אותו תמורת חצי מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully